Присутність партій та кандидатів в чернігівській пресі у вересні 2012. Дослідження

Чернігівська громадська організація «Освітній центр «Ініціатива» в рамках проекту моніторингу виборчого процесу не Чернігівщині пропонує результати дослідження щодо присутності кандидатів в місцевих ЗМІ.
До вашої уваги головні фігуранти газетних передвиборчих публікацій.
Дослідженням були охоплені 35 газет Чернігівської області: обласні, міські, районні.
Період дослідження: 03 – 30 вересня 2012 року
Партійна агітація:
Лідером за кількістю матеріалів традиційно Партія регіонів, далі йде «Батьківщина», УДАР, «Наша Україна» та «Україна вперед». Особливістю даного періоду є велика кількість прихованої реклами (джинси) діючої влади та Партії регіонів. Інші суб’єкти виборчого процесу в своїй більшості позначали матеріали як агітаційні.
За об’ємами надрукованих матеріалів також безумовним лідером є Партія регіонів, далій йдуть «Батьківщина», УДАР, «Наша Україна» та «Україна вперед».
Охоплення аудиторії згідно заявлених тиражів видань відображає загальну тенденцію: лідером є Партія регіонів, далі йде «Батьківщина», УДАР , «Україна вперед» та «Наша Україна».
В основному позитивними були матеріали про Партію регіонів, «Батьківщину». Найбільше негативних замовних матеріалів було проти партії «Україна Вперед».
Графік відображає еквівалент вартості матеріалів розміщених в друкованих ЗМІ протягом місяця за усередненим показником 4,6 грн. за кв. см. друкованої площі.
Агітація мажоритарників:
Безумовним лідером розміщення матеріалів в друкованих ЗМІ є Іван Куровський (209) в.о.. З певним відставанням за ним йдуть Ігор Рибаков(207 в.о.), Михайло Голиця (208 в.о.), Володимир лещенко (207 в.о.) Станіслав Прокопенко (206 в.о.).
Водночас Іван Куровський залишається «королем джиинсии» в чернігівських ЗМІ – майже всі його агітаційні матеріали друкувалися без відповідних позначок. Також багато «джинси» друкували кандидати Олег Ляшко(208. в.о.), Олександр Соколов (205 в.о.), Станіслав Прокопенко(206.в.о.)
Інші кандидати намагалися краще дотримуватися законодавства – більша частина їх матеріалів була маркована як агітація.
За об’ємами матеріалів теж лідирує Іван Куровський, за ним іде Володимир Лещенко, Ігор Рибаков, Станіслав Прокоппенко, Олег Ляшко , Олександр Соколов.
Охоплення аудиторії згідно заявлених тиражів видань показує, що в загальнообласних виданнях в основному друкуються Іван Куровський, Михайло Голиця, Станіслав Прокопенко, Володимир Лещенко та Олег Ляшко.
Найбільше негативних замовних матеріалів в пресі за цей період було спрямовано проти кандидатів Олега Ляшка, Артура Зінов’єва. По одному – два негативних матеріалів зафіксовано проти Олександра Соколова, Івана Куровського та Владислава Атрошенка.
Останній графік відображає еквівалент вартості матеріалів розміщених в друкованих ЗМІ протягом місяця за усередненим показником 4,6 грн. за кв. см. друкованої площі.
Дане дослідження підготовлене за наслідками довготермінового спостереження за виборчим процесом Чернігівської громадської організації «Освітній центр «Ініціатива» в рамках проекту «Громадський моніторинг парламентських виборів 2012 р. в Чернігівській області».
Здійснено в рамках проекту за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією уряду США.
А хто такий Шаповалов? такого кандидата немає. Може, Шаповал?
(Оновити зображення коду)