Футбольний клуб Десна прийняв участь в семінарі зі спортивного маркетингу | Події і коментарі
Субота, 16 грудня 2017, 01:34
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися

Футбольний клуб Десна прийняв участь в семінарі зі спортивного маркетингу

13:40 18.10.2016    Версія для друку  Коментарі Оцінок:
0

“Ми активно спілкуємося з Прем’єр-лігою, намагаємося переймати досвід провідних клубів, той же донецький Шахтар, який є лідером в даному напрямі, в них можна вчитися, як працювати із вболівальниками. Наша мета – підняти рівень привабливості першої ліги, ми прагнемо досягнути відмітки в 1 мільйон глядачів на нашому турнірі і віримо, що це таки вдасться зробити” – заявив президент ПФЛ Сергій Макаров на семінарі зі спортивного маркетингу.

В Будинку футболу Професійна футбольна ліга України провела вже другий семінар зі спортивного маркетингу. Цього разу організатори привернули увагу до питань брендингу, комерційної діяльності футбольного клубу та його взаємодії з уболівальниками. Більш як 100 учасників, серед яких представники клубів ПФЛ, аматорів, федерацій, провідних рекламних агенцій та журналісти взяли участь у зустрічі.

Принагідно відзначимо, що серед учасників конференції була і чернігівська Десна.

В “футбольному колі” України відзначили позитивні зміни в чернігівському клубі, тому ПФЛ запросила представників Десни поділитися свої досвідом з іншими клубами та організаціями. Керівник проектів Десни Андрій Прокопенко розповів про ребрединг клубу, адже ребрендинг стає ключовим моментом в житті спортивного клубу та потужним поштовхом в розвитку. В травні цього року чернігівський клуб дав старт змінам і вже досяг певних успіхів. Як емблема футбольного клубу відображає його суть та традиції? Чому емблема Десни не враховувала думки чернігівської спільноти? Як Десна змінювала емблему згідно з вимогами часу, дизайну та сучасного життя? Які етапи пройшов клуб в процесі ребрендингу і, головне, як це відобразилося на кількості прихильників – основні питання, на які дав відповідь Андрій Прокопенко.

Крім того, на семінарі також виступали спікери з різник напрямів спортивного маркетингу. Так, директор департаменту маркетингу, реклами та зв`язків з громадськістю Черкаського Дніпра Олександр Онопко розповів, як клубу вдалося встановити рекорд відвідуваності, зібравши 7500 вболівальників. Вболівальники є гордістю та підтримкою футбольного клубу. Як підтримувати дружні стосунки з ними, які програми лояльності є найефективнішими і як “Буковина” залучає прихильників футболу на трибуни – цим досвідом ділився прес-аташе чернівецького клубу Олексій Мамчук. Однією з найемоційніших та найяскравіших стала доповідь історика українського футболу, авторитетного журналіста Артура Валерка про статистику у спорті. Олександр Дем`янчук, керівник прес-служби клубу «Тепловик», розповів про відродження футболу на Івано-Франківщині.

Цікаво, що Професіональна футбольна ліга не обмежилася виступами лише своїх клубів, а запросила представників українських федерацій. Ольга Ніколаєнко, прес-секретар Федерації легкої атлетики, ділилася цікавим досвідом роботи на олімпіаді. Як королева спорту надихає юні таланти, які зусилля докладає федерація для популяризації спорту, які соціальні проекти отримали життя – про це розповіла Ольга. Активно “увірвався” у футбольну спільноту і рівненський Верес, який на семінарі представляв екс-директор клубу Євген Донцов. Нині Верес один з найвідвідуваніших клубів першої ліги, тому досвід клубу по залученню вболівальників в Рівному є досить корисним.

В цілому варто зазначити, що такі заходи дозволяють ентузіастам футболу (а в нинішній час таких людей, які присвячують себе спорту №1 інакше і не назвеш) знайти спільну мову та поділитися досвідом, адже робота в футбольному клубі не закінчується лише грою та результатом. Глядачі бачать лише “сцену театру”, а за лаштунками проводиться досить серйозна робота, і чернігівський клуб яскравий приклад цього – Десна розвивається в різних напрямах, а нинішні результати команди та позиціонування клубу як спортивного бренду лише початок довгострокового проекту. Чернігівські вболівальники заслуговують на клуб високого рівня!


Автор: Прес-служба ФК "Десна"
Коментарів ще немає
Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Читайте також

НАЗК перевірить декларації очільника Чернігівської прокуратури та його заступника

На черговому засіданні Національного агентства із запобігання корупції, яке відбулось 08.12.2017р. було прийнято рішення про повну перевірку майнових декларації за 2015 та 2016 рр. прокурора...

Спалили Тойоту Прадо Сергія Аверченка

Сьогодні вночі невідомі підпалили авто Тойота Прадо колишнього керівника обласного осередку партії «Удар» в Чернігівській області Сергія Аверченко. Інцидент трапився біля нової...  (Коментарів: 1)

Суд скасував право власності на недобудову на Валу

 Рішенням суду задоволено позов прокуратури про скасування державної реєстрації права власності на об’єкт незавершеного будівництва в історичній частині міста Чернігова Рішенням...  (Коментарів: 1)

Шості «Розумовські зустрічі» про підвищення рівня місцевих службовців

Про шляхи підвищення рівня професіоналізму державних службовців та працівників виконавчих структур органів місцевого самоврядування, досягнення реформи децентралізації, історичний досвід формування...

У Чернігові збиратимуть кошти для онкохворих та недоношених новонароджених діток

Шістнадцятого грудня  командою ГО КТО «Академія Зірок» буде реалізовано перший зимовий різдвяний благодійний бал-аукціон «Діамантові Янголята» у концерт-холі комплексу...