Футбольний клуб Десна прийняв участь в семінарі зі спортивного маркетингу | Події і коментарі
Субота, 22 вересня 2018, 22:12
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися

Футбольний клуб Десна прийняв участь в семінарі зі спортивного маркетингу

13:40 18.10.2016    Версія для друку  Коментарі Оцінок:
0

“Ми активно спілкуємося з Прем’єр-лігою, намагаємося переймати досвід провідних клубів, той же донецький Шахтар, який є лідером в даному напрямі, в них можна вчитися, як працювати із вболівальниками. Наша мета – підняти рівень привабливості першої ліги, ми прагнемо досягнути відмітки в 1 мільйон глядачів на нашому турнірі і віримо, що це таки вдасться зробити” – заявив президент ПФЛ Сергій Макаров на семінарі зі спортивного маркетингу.

В Будинку футболу Професійна футбольна ліга України провела вже другий семінар зі спортивного маркетингу. Цього разу організатори привернули увагу до питань брендингу, комерційної діяльності футбольного клубу та його взаємодії з уболівальниками. Більш як 100 учасників, серед яких представники клубів ПФЛ, аматорів, федерацій, провідних рекламних агенцій та журналісти взяли участь у зустрічі.

Принагідно відзначимо, що серед учасників конференції була і чернігівська Десна.

В “футбольному колі” України відзначили позитивні зміни в чернігівському клубі, тому ПФЛ запросила представників Десни поділитися свої досвідом з іншими клубами та організаціями. Керівник проектів Десни Андрій Прокопенко розповів про ребрединг клубу, адже ребрендинг стає ключовим моментом в житті спортивного клубу та потужним поштовхом в розвитку. В травні цього року чернігівський клуб дав старт змінам і вже досяг певних успіхів. Як емблема футбольного клубу відображає його суть та традиції? Чому емблема Десни не враховувала думки чернігівської спільноти? Як Десна змінювала емблему згідно з вимогами часу, дизайну та сучасного життя? Які етапи пройшов клуб в процесі ребрендингу і, головне, як це відобразилося на кількості прихильників – основні питання, на які дав відповідь Андрій Прокопенко.

Крім того, на семінарі також виступали спікери з різник напрямів спортивного маркетингу. Так, директор департаменту маркетингу, реклами та зв`язків з громадськістю Черкаського Дніпра Олександр Онопко розповів, як клубу вдалося встановити рекорд відвідуваності, зібравши 7500 вболівальників. Вболівальники є гордістю та підтримкою футбольного клубу. Як підтримувати дружні стосунки з ними, які програми лояльності є найефективнішими і як “Буковина” залучає прихильників футболу на трибуни – цим досвідом ділився прес-аташе чернівецького клубу Олексій Мамчук. Однією з найемоційніших та найяскравіших стала доповідь історика українського футболу, авторитетного журналіста Артура Валерка про статистику у спорті. Олександр Дем`янчук, керівник прес-служби клубу «Тепловик», розповів про відродження футболу на Івано-Франківщині.

Цікаво, що Професіональна футбольна ліга не обмежилася виступами лише своїх клубів, а запросила представників українських федерацій. Ольга Ніколаєнко, прес-секретар Федерації легкої атлетики, ділилася цікавим досвідом роботи на олімпіаді. Як королева спорту надихає юні таланти, які зусилля докладає федерація для популяризації спорту, які соціальні проекти отримали життя – про це розповіла Ольга. Активно “увірвався” у футбольну спільноту і рівненський Верес, який на семінарі представляв екс-директор клубу Євген Донцов. Нині Верес один з найвідвідуваніших клубів першої ліги, тому досвід клубу по залученню вболівальників в Рівному є досить корисним.

В цілому варто зазначити, що такі заходи дозволяють ентузіастам футболу (а в нинішній час таких людей, які присвячують себе спорту №1 інакше і не назвеш) знайти спільну мову та поділитися досвідом, адже робота в футбольному клубі не закінчується лише грою та результатом. Глядачі бачать лише “сцену театру”, а за лаштунками проводиться досить серйозна робота, і чернігівський клуб яскравий приклад цього – Десна розвивається в різних напрямах, а нинішні результати команди та позиціонування клубу як спортивного бренду лише початок довгострокового проекту. Чернігівські вболівальники заслуговують на клуб високого рівня!


Автор: Прес-служба ФК "Десна"
Коментарів ще немає
Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Читайте також

З початку року майже 400 жителів Чернігівщини захворіли на кір

Всього в області з початку року зареєстровано 393 випадки захворювання (підозри) на кір. Захворювання реєструвалися в Бахмацькому, Бобровицькому, Борзнянському, Городнянському, Ічнянському,...

Оновлена Алея героїв в Чернігові отримає нове ім’я

Одну з найбільших і найвідоміших зелених зон відпочинку в Чернігові – Алею героїв – урочисто відкриють після реконструкції в День міста. Як повідомила в коментарі Zruchno.Travel...

Жителька області сплатить більше 20 тисяч гривень штрафу за виготовлення фальсифікату

Прокуратура Чернігівської області підтримала публічне обвинувачення у кримінальному провадженні за фактом  зберігання з метою збуту та збуту незаконно виготовлених алкогольних напоїв (ч. 1 ст....

Поліція вилучила з незаконного обігу обріз гвинтівки Мосіна

В ході операції «Зброя та вибухівка» правоохоронці Коропського відділення поліції виявили та вилучили у місцевого мешканця обріз гвинтівки Мосіна. В рамках операції «Зброя та...

Помер видатний політик з Чернігівщини Віталій Масол

На 89-му році пішов з життя Віталій Андрійович Масол, уродженець села Олишівка Чернігівського району Чернігівської області, народний депутат України першого та другого скликань, екс-прем'єр-міністр...  (Коментарів: 1)