Чернігівський туризм врятує «Інформаційний центр»?
У Чернігівській міській раді сподіваються завдяки відкриттю «Туристичного інформаційного центру», створенню туристичного сайту та мобільного додатку значно збільшити кількість туристів у місті. Зокрема, станом на 2021 рік обіцяють 800 тисяч туристів.
Так, у Програмі розвитку туризму та промоції Чернігова закладено майже 700 тисяч гривень на реконструкцію приміщення по вулиці Шевченка, 9 та закупівлю меблів, де і планується розміщення «Інформаційного центру». Ці кошти планується освоїти вже в цьому році і відкрити центр не пізніше квітня.
На створення та розкрутку туристичного сайту міста заплановані витрати у сумі 125 тисяч гривень на два роки. А ось туристичний мобільний додаток коштуватиме міському бюджету 95 тисяч гривень.
У той же час, на проведення фестивалів у місті, на два роки, закладено лише 260 тисяч гривень. Хоча, у Програмі йдеться про розвиток подієвого туризму, тобто, організація і проведення різноманітних заходів та фестивалів на території міста.
Під час засідання виконавчого комітету міської ради сьогодні, 19 січня, найбільше обговорень викликала сума на реконструкцію приміщення майбутнього «Інформаційного центру». Міський голова Владислав Атрошенко вважає, що ця сума є занадто великою для приміщення, площею 86 квадратних метрів. «Я был там. На глаз ремонт метра квадратного обойдётся в 100 долларов»,- заявив мер.
У той же час, за поясненням профільної заступниці міського голови Ольги Хоніч, ця цифра взяти із вже розробленої проектно-кошторисної документації по реконструкції даного приміщення.
Відзначимо, загальний кошторис Програми промоції міста, яка розрахована на два роки, складає 2, 6 мільйонів гривень. Ці кошти мають піти на:
- виготовлення сучасної мобільної експозиції «Чернігів туристичний» для участі у міжнародних виставкових туристичних заходах - 45 тисяч гривень на два роки
- створення відділу промоції міста (3 працівника) – 378 тисяч гривень на два роки
- виготовлення та розповсюдження презентаційної та сувенірної продукції – 170 тисяч гривень на два роки
- участь у виставкових заходах – 280 тисяч гривень на два роки
- проведення анімаційних екскурсій – 40 тисяч гривень на два роки
- проведення інфотурів – 260 тисяч гривень на два роки
- встановлення біг-бордів та сіті-лайтів – 90 тисяч гривень на два роки
- внесення змін до інформаційних стендів про визначні пам’ятки міста – 60 тисяч гривень на два роки
- створення промо-ролику міста – 80 тисяч гривень на два роки
- проведення досліджень туристичного ринку – 50 тисяч гривень на два роки.
Атрошенко відмітив, що у Програмі бракує пункту про створення сучасного музею історії Чернігова, але на це потрібні великі кошти. Тому, питання створення такого музею перенесли на наступний рік.
Презентуючи Програму розвитку туризму та промоції Чернігова Ольга Хоніч заявила, що відчути помітний результат від її впровадження можна буде вже на кінець 2018 року.
Зазначимо, що всі члени виконкому підтримали прийняття Програми, однак, остаточне рішення буде прийняте депутатами на сесії міської ради, котра пройде 26 січня.
Автор: Чернігівщина: події і коментарі
(Оновити зображення коду)