Бути чи не бути дорозі до пляжу «Золотий берег»? | Події і коментарі
П'ятниця, 13 грудня 2024, 20:15
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися

Популярні

Бути чи не бути дорозі до пляжу «Золотий берег»?

16:19 11.05.2017    Версія для друку  Коментарі 1 Оцінок:
0
фото сайту www.0462.ua

Питання того будувати «цивілізовану» дорогу до міського пляжу «Золотий берег» від Школи мистецтв чи ні обговорювалося сьогодні, 11 травня, на засіданні виконавчого комітету більше двох годин.

Громадські активісти, які були присутні на засіданні, висловилися, що запропонована в проекті ширина дороги у 12 метрів завелика для будівництва її у рекреаційній зоні міста, на території лісопарку Кордівка.

В свою чергу, міський голова Владислав Атрошенко надав свої розрахунки стосовно майбутньої дороги. За його словами, найбільша проблема Чернігова – найгірший склад ґрунтів (піщаний, який постійно «пливе»). Про це йому наголошували будівельники. Саме тому, всі дороги міста необхідно з двох боків обкладати бордюрами, аби та не «поїхала» разом із ґрунтом.

Таким чином, дорога до «золотого берега» буде наступною:

Мінімальна ширина проїжджої частини – 3,3 м в одну сторону

Ширина одного бордюру 18 см, а їх потрібно два

2,25 м – найменша ширина для пішохідної доріжки

58 см – відступ від проїжджої частини до вело доріжки

2 м – найменша ширина для велодоріжки

Таким чином, ширина запропонованої дороги виходить майже 12 метрів. І, за словами Атрошенка, зменшити її можна лише на 2 метри, зробивши проїжджу частину не двосторонньою, а односторонньою. Адже, проект зроблений за всіма нормативами.

«Для мене, як для мера, найменш цінна дорога, щоб її робити. Нею користуватиметься 4-5 місяців на рік. Краще зробити Київську чи ще щось»,- відмітив міський голова.

Жителька вулиці Савчука, активістка Лариса Добриніна відмітила, що люди, які йдуть на пляж, йдуть відпочивати активно, а тому можуть і пройтися 100 метрів до пляжу. На її думку не обов’язково продовжувати маршрут №15 до самісінького пляжу чи робити туди дорогу, по якій їздитимуть машини.

Однак, міського голову думка громадськості не переконала і він залишився при своїй позиції, що машини до «Золотого берега» все одно їздитимуть, навіть по пішохідній частині.

Тоді, активісти пропонували членам виконкому зробити дорогу односторонньою і закільцювати її біля історичного музею. На це Атрошенко сказав, що це «встане» міському бюджету ще на 10-12 мільйонів гривень дорожче. Крім того, за його словами, разом із проектантами вже обговорювалося питання закільцювання дороги, але це найкращий варіант.

Також, Владислав Атрошенко неодноразово наголошував на тому, що проти цієї дороги виступає тисяча людей, а «за» її будівництво більша частина чернігівців. «Я действую в интересах избирателей. И я понимаю, что большая их часть хочет цивилизованной дороги до пляжа»,- відмітив мер.

Секретар міськради Віктор Бистров зазначив, що ідея щодо того, аби зробити проїжджу частину шириною 4,5 метрів доволі непогана. Адже, на його думку, якщо на цьому відрізку зробити двох полосну дорогу (12 метрів) і ще з іншої сторони (від ресторану «Колиба») 12 метрів – можна втратити зелену зону взагалі. Тим більше, відмітив Бистров, зараз, по факту, на цій ділянці також одностороння полоса.

Присутні активісти наголошували міському голові, що наразі ремонт цієї дороги не на часі. У той же час, Атрошенко зазначив, що і так багато бюджетних коштів було вкладено в реконструкцію «Золотого берега», то чому б не зробити дорогу і закрити цей проект взагалі.

Після розгляду ще кількох питань порядку денного засідання виконкому, чиновники повернулися до його розгляду. Міський голова Владислав Атрошенко зазначив, що необхідно визначити процедуру подальшого вирішення цього питання. Тож, у висновку, мер дав доручення оприлюднити проект дороги, кошторис її ремонту та в робочому порядку до 18 травня вирішити це питання з усіма активістами.

«Якщо там буде спротив, навіщо воно тоді мені потрібно. Це нонсенс. Я не хочу за це боротися ні з ким. Я краще зроблю собі Київську»,- відмів Атрошенко.

У той же час, не зважаючи на доручення мера за тиждень вирішити питання, у якому ж форматі буде дорога, члени виконавчого комітету без обговорень надали згоду на розробку робочого проекту на капітальний ремонт ділянки дороги вул. Гетьмана Полуботка від просп. Миру до вул. Олега Міхнюка та капітальний ремонт ділянки дороги вул. Шевченка від просп. Миру до вул. Олега Міхнюка.


Автор: Чернігівщина: події і коментарі
Гість черниговчанин 2017-05-11 21:58:32   Оцінок:
0

Настроили кабаков на пляже -пусть они дорогу и оплачивают. Пляжники и пешком дойдут!

Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Читайте також

Як зарядити телефон із пошкодженим зарядним портом?

Хочете знати, що робити, коли телефон не можна зарядити за допомогою звичайного зарядного пристрою? Чи є рішення взагалі і чого краще уникати у такій ситуації? Індуктивні зарядні пристрої Якщо...  (Коментарів: 1)

Основні види пилососів та їхні можливості

Пилосос змінив підхід до прибирання і сьогодні складно уявити собі чисте приміщення, де б його не використовували. Є багато видів приладів залежно від форми, конструкції, способу прибирання тощо....

Причини повільного інтернету

У наші дні багато людей скаржаться на повільне завантаження веб-сайтів, інтернет-сторінок, повільне завантаження тощо, але найчастіше вину за це покладають на інтернет-мережу конкретного...

У центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф стартували відновлювальні роботи

Зруйнована стіна, вибиті вікна та двері – до Чернігівського обласного центру екстренної медичної допомоги та медицини катастроф прилітало не раз. На щастя, медики разом з машинами вчасно...

Кількість загиблих унаслідок авіаудару по Десні зросла – ДСНС

Кількість загиблих унаслідок авіаційного удару по селищу Десна Чернігівської області збільшилася до 11 людей. Про це Суспільному повідомили у Держслужбі з надзвичайних ситуацій. За інформацією...  (Коментарів: 1)