Дорогу до «Золотого берега» таки зроблять, але її формат досі не узгодили | Події і коментарі
Понеділок, 25 вересня 2017, 01:49
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися

Дорогу до «Золотого берега» таки зроблять, але її формат досі не узгодили

14:38 17.05.2017    Версія для друку  Коментарі Оцінок:
0
фото сайту www.0462.ua

Дорогу до міського пляжу «Золотий берег» по вулиці Береговій, через лісопарк Кордівка, таки робитимуть. Але, з її форматом та складовими (ред. – велодоріжка, пішоходна доріжка, ширина) досі не визначилися.

Так, сьогодні, 17 травня, у міській раді зібралася робоча група із міським головою Владиславом Атрошенком для обговорення цього питання.

Присутні на засіданні громадські активісти відзначили, що вони не є противниками цієї дороги, вони лише вимагають зменшити площу забудови у рекреаційній зоні, тобто, зменшити ширину запропонованої у проекті дороги.

Міський голова вчергове надав розрахунки дороги по вулиці Береговій, ширина якої сягає майже 12 метрів. За його словами, цей проект пройшов експертизу і вже вийшов на тендер. Починати ремонт дороги планується у 1-2 декаді червня.

Також, Атрошенко вкотре наголосив, що присутні тут зібралися, аби дійти консенсусу, у якому саме вигляді будувати цю дорогу і вислухати пропозиції щодо зменшення її ширини.

Крім того, мер знову нагадав присутнім, що його просила велика кількість містян зробити доїзд до пляжу на громадському транспорті.

Громадські активісти пропонували зробити проїжджу частину не двосторонньою, а односторонньої і закільцювати дорогу біля історичного музею на Валу. Але, за словами Атрошенка, проектанти говорили йому, що дорога від дамби до історичного музею настільки вузька, що згідно нормам ДБН, даний проект не пройде експертизу.

Крім того, представник проектанта зазначив, що зробити вужчу проїжджу частину (ред. – замість 6,6 метрів – 4,5 метрів) також не вдасться, адже для проїзду громадського транспорту, згідно нормам, дорога має бути не меншою ніж 6,6 метрів.

Також, пропонувалося залишити лише проїжджу частину і пішохідну, тобто, прибрати вело доріжку. Але,велосипедисти висказалися різко проти цієї ідеї, адже, велодоріжка на Береговій була проголосована депутатами міської ради під час затвердження програми розвитку вело руху в місті.

Пропозиції щодо того, аби прибрати пішохідну доріжку також не знайшли підтримки. По-перше, проектанти зазначили, що згідно норм ДБН, біля кожної дороги, по якій ходить громадський транспорт, пішохідна зона є обов’язковою. По-друге, лунали застереження, що чернігівці все одно ходитимуть цією дорогою,навіть за відсутністю пішохідної зони. Тобто, ходитимуть або по проїжджій частині, або по велодоріжці.

Таким чином, до спільного знаменника присутні на засіданні так і не дійшли. Адже, по факту, згідно всіх норм і правил, зменшити запроектовану дорогу не вийде.

Цікаво, що дане питання розглядалося на засіданні комісії з контролю за виконанням програми розвитку велосипедного руху і облаштування велосипедної інфраструктури у м. Чернігові на 2017 – 2020 роки, де всі її члени – велосипедисти. Громадські активісти були невдоволені тим, що велосипедисти приймають рішення щодо будівництва дороги до «Золотого берега». Крім того їх обурило, що на останньому засіданні виконавчого комітету Атрошенко розпорядився створити окрему робочу групу, яка б в робочому порядку вирішувала питання будівництва цієї дороги, але, її так ніхто не і не зібрав.

Як повідомляє активістка Лариса Добриніна, всі члени комісії з контролю за виконанням програми розвитку велосипедного руху одноголосно підтримали будівництво дороги до пляжу «Золотий берег» у запропонованому раніше вигляді, без жодних змін і пропозицій громадськості.

Додамо, що міська рада оприлюднила проект ремонту дороги та кошторис робіт

Як раніше повідомляв ПіКтендер на будівництво дороги до міського пляжу «Золотий берег» від Школи мистецтв був оголошений ще до того, як виконавчий комітет Чернігівської міської ради затвердив зміни до бюджету, якими передбачено виділення 16 мільйонів гривень на ці роботи.

Нагадаємо, що під час засідання виконавчого комітету, питання будівництва дороги до пляжу «Золотий берег» обговорювалося більше двох годин. 

Всі доводи громадських активістів про те, що будувати там дорогу не потрібно не були враховані, за словами мера, навіть по пішохідній дорозі до пляжу їздитимуть машини.

Під кінець засідання Атрошенко дав розпорядження оприлюднити проект дороги та кошторис її будівництва і дав активістам та чиновникам часу до 18 травня аби вирішити всі питання у робочому порядку.

Відзначимо, що рішення про зміни до бюджету мають ще підтримати депутати Чернігівської міської ради.


Автор: Чернігівщина: події і коментарі
Коментарів ще немає
Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Читайте також

Активісти назбирали необхідну суму для збереження Березового гаю

Захисники Березового гаю у Чернігові назбирали необхідну суму, аби подати касаційну скаргу. Про це повідомляється на сторінці «Вартових Березового гаю» у Фейсбуці. «Кстати, в...  (Коментарів: 1)

В Чернигове посчитали расходы на централизованную канализацию в частном секторе

500 млн грн – такая ориентировочная стоимость строительства централизованной канализации в частном секторе Чернигова. Данная сумма указана в официальном ответе на петицию...

Доказательства прокуратуры по делу Примакова и Гайдукевича слушают в закрытом режиме

Только в сентябре в Мене состоялось два заседания по делу председателя горсовета Геннадия Примакова и депутата райсовета Валерия Гайдукевича. Обоих подозревают в получении взятки (1 тыс. долларов...

Чергова спроба вивезення за кордон старовинних видань не вдалася

Співробітники Чернігівської митниці ДФС разом  з прикордонниками не дозволили громадянину РФ вивезти за кордон вісім старовинних друкованих видань. Під час митного контролю потягу «Київ...

В Бахмацькому районі у п’яного водія поліція вилучила набої до автоматичної зброї

Громадянин мало того, що керував транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння й перебував без мотошолома, а мопед не мав державних номерних знаків, так водій ще й перевозив набої до...