Сайт ОТГ: яким він має бути | Події і коментарі
Четвер, 19 квітня 2018, 12:43
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися

Сайт ОТГ: яким він має бути

16:02 14.09.2017    Версія для друку  Коментарі Оцінок:
0

Більшість з діючих 19 об’єднаних територіальних громад уже мають сайти. Значна частина веб-порталів — на стадії розробки. Тож, аби допомогти уникнути найпоширеніших помилок у медіа-плануванні, Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської ОДА спільно з Чернігівським відокремленим підрозділом установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» провів тематичне навчання для представників громад.

—  Наша мета — допомогти розробити ефективні та зручні електронні ресурси, а також налагодити співпрацю з відповідальними за комунікацію в громадах, — розповідає директор Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської ОДА Андрій Подорван. — Наразі Департамент проаналізував сайти ОТГ на наявність необхідних рубрик, їх наповнення та оформлення. Результати моніторингу і стали безпосереднім предметом обговорення.

Фахівці Департаменту детально розповіли про структуру сайту та надали загальні поради щодо підготовки інформаційних повідомлень. Обговорювали й основні аспекти роботи у соціальних мережах.

Окрім того, представниця Національної Ради з питань телебачення та радіомовлення України в області Ірина Сенченко поінформувала присутніх про концепції місцевого мовлення.

— Новостворені громади мають налагоджувати систему інформування населення. Для більшості жителів сільської місцевості джерелом інформації є саме радіо. Організувати радіомовлення у громаді чи окремому районі можливо. За приклад — ефір з Борзни, — зазначає Ірина Сенченко.

Жваве обговорення викликали вимоги щодо розміщення на сайтах інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

—  Налагодження якісного інформування та комунікації з населенням — один з ключових пунктів у стратегії розвитку громади. Адже повноваження віддали на місця задля того, аби люди знали про них та використовували належним чином, — акцентувала директорка чернігівського центру розвитку місцевого самоврядування Ірина Кудрик.

У планах Департаменту — продовжувати навчання у форматі семінарів та тренінгів, але з меншими групами та за окремими темами.


Автор: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації
Коментарів ще немає
Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Читайте також

На чернігівському кордоні вводяться тимчасові обмеження

У відповідності до пункту 18 статті 20 Закону України «Про Державну прикордонну службу України», статті 24 Закону України «Про державний кордон України», пункту 5 Положення...

Упродовж минулої доби рятувальники ліквідували 10 пожеж

Упродовж минулої доби підрозділи Управління ДСНС України у Чернігівській області ліквідували 10 пожеж сухої рослинності у природних екологічних системах Городнянського, Борзнянського, Козелецького,...

В ОДА пройшла зустріч з представниками релігійних організацій

— Ксенофобські написи на стінах чи деінде повинні розглядатися не як дрібне хуліганство, а як розпалювання міжнаціональної чи міжконфесійної ворожнечі. Тож і відповідальність за це має...

Про роботу Центрів обслуговування платників у святкові дні

З метою організації якісного обслуговування платників податків, запобігання виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття податкової звітності та надання адміністративних...

Новое расписание автобуса №36. Раз в 50 минут и днем – без автобусов

Черниговское троллейбусное управление обнародовало график движения автобусов на маршруте №36. Первое отправление от «Чексила» - в 6.30. Затем – в 7.10 и в дальнейшем до 10.30...