Кількість “джинси” в ЗМІ зростатиме, оскільки вибори будуть напружені – експертка ІМІ Олена Голуб | Події і коментарі
Неділя, 17 лютого 2019, 03:46
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися

Кількість “джинси” в ЗМІ зростатиме, оскільки вибори будуть напружені – експертка ІМІ Олена Голуб

12:32 29.08.2018    Версія для друку  Коментарі Оцінок:
0

За результатами дослідження ІМІ, в липні 2018 року найбільше матеріалів з ознаками замовності, що були розміщені в інтернет-ЗМІ, стосувалися УПЦ МП та нового члена партії “За життя” Віктора Медведчука.   

Загалом на них припало 80% від загальної кількості “джинси”, що була зафіксована експертами в інтернет-ЗМІ.

“Результати дослідження нічим не здивували – кожні вибори в Україні відзначаються досить великою кількістю замовних матеріалів. Що ближче до виборів, то більше таких матеріалів зустрічається в інформаційному просторі. Загалом в усі попередні роки також було засилля таких матеріалів, зараз ми прогнозуємо, що таких матеріалів буде ще більше, оскільки вибори будуть дуже напружені”, – розповіла в ефірі Громадського радіо  представниця Інституту масової інформації Олена Голуб.

ІМІ моніторив 10 інтернет-видань – всі матеріали, які протягом тижня виходили в стрічці новини на кожному з них.

Найбільше замовних матеріалів виявлено на сайті УНІАН.

“Тут найбільше матеріалів із ознаками замовності на користь УПЦ МП та РПЦ. На 112.ua також були виявлені матеріали на користь УПЦ МП, РПЦ, а також досить багато замовних матеріалів на користь політиків. Ці матеріали ніяк не були марковані, як і на сайті “Обозреватель” – він зайняв третю позицію за кількістю таких матеріалів”, – розповіла Олена Голуб.

Найбільше матеріалів із ознаками політичної замовності стосувалися партії “За життя” та Віктора Медведчука – це приблизно третина політично замовних матеріалів, зазначила вона.

“Останнім часом ми теж фіксуємо зростання впливу пана Медведчука на ЗМІ, зокрема його поява в ефірі, в програмній політиці певних каналів. Як зазначила експертка, сайт 112-го зловживає немаркованим належним чином і не обґрунтованим піаром Медведчука, але й програмна політика самого каналу “112-й” не вирізняється якоюсь вибагливістю – вплив Медведчука помітний”, – зазначив Вадим Міський, програмний директор ГО “Детектор медіа”.


Автор: Інститут масової інформації
Коментарів ще немає
Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Читайте також

Чернігівський суд продовжив арешт Савченко і Рубана

Апеляційний суд Чернігівської області задовольнив вимогу сторони обвинувачення і продовжив термін запобіжного заходу для народного депутата України Надії Савченко та Володимира Рубана і продовжив...

Мэр Чернигова зарабатывает больше, чем его коллеги из Киева и Одессы

Тернопольская команда «ДемАльянса» собрала данные о зарплатах и премиях городских голов областных центров Украины. В результате получился рейтинг наиболее оплачиваемых мэров. В список...

Sinoptik: Погода в Чернігові та Чернігівській області на вихідні, 16 і 17 лютого

У вихідні в Чернігівській області буде хмарна погода з проясненнями. За даними Sinoptik.ua у суботу і в неділю в Чернігові, Городні, Семенівці, Сосниці, Щорсі, Борзні, Бобровиці, Ніжині, Острі,...

Чиновників Управління капбудівництва міської ради підозрюють у заволодінні бюджетними коштами

Чиновників Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради підозрюють у заволодінні бюджетними коштами в особливо великих розмірах. Про це свідчить ухвала Новозаводського районного...

На Прилуччині поліція зупинила автомобіль з нафтою без документів

Група реагування патрульної поліції спільно із співробітниками управління захисту економіки в Чернігівській області затримали автомобіль з нафтою без відповідних документів. Водій перевозив майже...