Кількість “джинси” в ЗМІ зростатиме, оскільки вибори будуть напружені – експертка ІМІ Олена Голуб | Події і коментарі
П'ятниця, 24 травня 2019, 16:16
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися

Кількість “джинси” в ЗМІ зростатиме, оскільки вибори будуть напружені – експертка ІМІ Олена Голуб

12:32 29.08.2018    Версія для друку  Коментарі Оцінок:
0

За результатами дослідження ІМІ, в липні 2018 року найбільше матеріалів з ознаками замовності, що були розміщені в інтернет-ЗМІ, стосувалися УПЦ МП та нового члена партії “За життя” Віктора Медведчука.   

Загалом на них припало 80% від загальної кількості “джинси”, що була зафіксована експертами в інтернет-ЗМІ.

“Результати дослідження нічим не здивували – кожні вибори в Україні відзначаються досить великою кількістю замовних матеріалів. Що ближче до виборів, то більше таких матеріалів зустрічається в інформаційному просторі. Загалом в усі попередні роки також було засилля таких матеріалів, зараз ми прогнозуємо, що таких матеріалів буде ще більше, оскільки вибори будуть дуже напружені”, – розповіла в ефірі Громадського радіо  представниця Інституту масової інформації Олена Голуб.

ІМІ моніторив 10 інтернет-видань – всі матеріали, які протягом тижня виходили в стрічці новини на кожному з них.

Найбільше замовних матеріалів виявлено на сайті УНІАН.

“Тут найбільше матеріалів із ознаками замовності на користь УПЦ МП та РПЦ. На 112.ua також були виявлені матеріали на користь УПЦ МП, РПЦ, а також досить багато замовних матеріалів на користь політиків. Ці матеріали ніяк не були марковані, як і на сайті “Обозреватель” – він зайняв третю позицію за кількістю таких матеріалів”, – розповіла Олена Голуб.

Найбільше матеріалів із ознаками політичної замовності стосувалися партії “За життя” та Віктора Медведчука – це приблизно третина політично замовних матеріалів, зазначила вона.

“Останнім часом ми теж фіксуємо зростання впливу пана Медведчука на ЗМІ, зокрема його поява в ефірі, в програмній політиці певних каналів. Як зазначила експертка, сайт 112-го зловживає немаркованим належним чином і не обґрунтованим піаром Медведчука, але й програмна політика самого каналу “112-й” не вирізняється якоюсь вибагливістю – вплив Медведчука помітний”, – зазначив Вадим Міський, програмний директор ГО “Детектор медіа”.


Автор: Інститут масової інформації
Коментарів ще немає
Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Читайте також

Місцеві бюджети Чернігівщини отримали понад 1,7 млрд гривень податків

У Головному управлінні ДФС в області повідомили, що місцеві бюджети усіх рівнів Чернігівської області у січні-квітні 2019 року поповнились на 1767 млн грн податків і зборів. Найбільше -...

За І квартал 2019 року чернігівці скоїли крадіжок газу на майже 1,5 млн грн

За січень-березень 2019 року фахівцями АТ «Чернігівгаз» зафіксовано 90 фактів незаконного споживання газу. Загальна сума заподіяних збитків, нарахованих порушникам, склала 1,438 млн...

У Чернігові вогнеборці ліквідували загоряння в підвалі дев'ятиповерхового житлового будинку

24 травня о 09:21 до оперативно-координаційного центру  Управління ДСНС України у Чернігівській області надійшло повідомлення про пожежу в підвальному приміщенні дев'ятиповерхового житлового...

24 травня – випуск першої Школи амбасадорів

Урочисте вручення дипломів першої Школи амбасадорів міста Чернігова відбудеться сьогодні, 24 травня, на малій міській сцені (Алея героїв) о 17.00. Можна буде як познайомитися з амбасадорами, так і...

На вулиці Рокосовського облаштовують новий сквер

У Чернігові з’явиться ще одна зелена зона для відпочинку містян. Новий сквер облаштовують біля міського територіального центру соціального обслуговування, розташованого на вулиці...