Щотижневики Чернігівщини: кожен четвертий матеріал не промарковано належним чином | Події і коментарі
Вівторок, 18 лютого 2020, 06:34
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися

Щотижневики Чернігівщини: кожен четвертий матеріал не промарковано належним чином

09:50 08.07.2019    Версія для друку  Коментарі Оцінок:
0

ОПОРА проаналізувала за перший тиждень липня 8 чернігівських обласних щотижневиків: «Деснянська правда», «Гарт», «Чернігівщина», «Весть», «Вісник», «Наш край», «Деснянка», «7 дней». Загалом у випусках надрукували 75 статей з політичною рекламою, з них кожна четверта(19) не промаркована належним чином.

Три чверті текстів (56) позначені як «політична реклама», «передвиборча агітація», або ж вийшли під рубриками «Думка», «Вибори», «Ситуація», «Точка зрения», «Общество», «Актуально», «Позиція», «Політикум», «Трибуна». У вихідних даних газет сказано, що цими назвами позначені рекламні матеріали.

Кількість матеріалів коливалась від 4 («Чернігівщина») до 14 («Семь дней»). Найбільше друкована преса писала про таких  кандидатів в народні депутати: Максима Микитася (14, ВО № 206) та Валерія Куліча (11, ВО № 205). Стосовно цих кандидатів спостерігається тенденція публікації одного й того ж матеріалу на сторінках одразу кількох видань. По 1-4  статті у Юрія Власенко (ВО № 205), Олега Семінського (ВО № 205), Марії Родікової (ВО № 205), Сергія Андреєва (ВО № 206), Сергія Сергієнко (ВО № 207), Валерія Зуба (ВО № 209), Юрія Болоховця (ВО № 209),  Леоніда Щукіна (ВО № 210) та Бориса Приходька (ВО № 210). Зауважимо, що по кандидатах 208  виборчого округу рекламні матеріали знайти не вдалося.

ОПОРА нагадує, що згідно із ч. 6 ст. 73 Закону «Про вибори народних депутатів України», партія, кандидати у депутати від якої зареєстровані у загальнодержавному окрузі, кандидат у депутати в одномандатному окрузі мають право за рахунок коштів свого виборчого фонду публікувати агітаційні матеріали в друкованих засобах масової інформації будь-яких форм власності, що видаються в Україні.  А у ч. 17 ст. 74 йдеться, що всі матеріали передвиборної агітації повинні бути відокремленими від інших матеріалів і означені як такі.


Автор: Громадянська мережа ОПОРА
Коментарів ще немає
Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Читайте також

У Чернігівській ОДА презентували програму Аграрного фонду для малих і середніх сільгоспвиробників

Сьогодні, 17 лютого, голова Чернігівської ОДА Андрій Прокопенко провів спільну зустріч з в. о. голови правління ПАТ «Аграрний фонд» Іваном Баришевим, комерційним директором фонду...

820 літрів сурогатного алкоголю: у Чернігівському районі викрили підпільний цех

В ході проведення операції «Акциз–2020», співробітники податкової міліції ГУ ДФС Чернігівської області під процесуальним керівництвом прокуратури області виявили на території...

Як отримати довідку про доходи та податки онлайн

Триває період подання декларацій державними службовцями та особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Традиційно у ці дні зростає кількість користувачів...

Яких децентралізаційних здобутків досягли громади Чернігівщини

Успішні проєкти та ініціативи, які вдалося реалізувати громадам Чернігівської області, за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» стали однією з тем обговорення в День відкритих дверей у...

ВВП +40%: у Кабміні презентували стратегію економічного зростання України

Головною метою в економічній сфері є забезпечення громадян легальною роботою з гідною зарплатою та створення умов для успішного власного бізнесу. Для цього Уряд поставив перед собою амбітні цілі:...