Які електронні сервіси для звернення до міської влади є в чернігівців
Чернігівці нерідко пишуть в особисті повідомлення сторінці прес-служби міської ради свої скарги або пропозиції по роботі міського господарства або щодо розвитку міста.
Нагадуємо, що для прийому звернень щодо роботи всіх комунальних служб, і в тому числі скарг або заявок на виконання робіт, у Чернігові створений міський контакт-центр (або «колл-центр»). Його працівники знають, яка саме служба має вирішувати ті питання, які виникли в заявника. І вони не тільки візьмуть заявку на облік, направлять її за належністю, а потім повідомлять заявнику про результат. Вони також дадуть компетентну пораду, якщо треба звертатися до інших, сторонніх служб.
Окрім того, всі скарги на роботу комунальників, направлені через колл-центр, беруться на облік та враховуються потім при аналізі якості роботи кожної служби.
Тому звернення саме через контакт-центр – логічний, сучасний і оптимальний вибір.
Телефон міського контакт-центру – 0800-50-93-50. Дзвінки туди безкоштовні з усіх телефонів. Оператори працюють цілодобово.
Також є сайт і можливість звернутися через електронний кабінет, додавши фото або відео. А також – мобільний застосунок. Технічні подробиці тут: https://bit.ly/2M7fXUS
Віднедавна перейти на сайт контакт-центру можна в один клік і з головної сторінки офіційного веб-порталу міськох ради (див. її правий верхній кут) - http://www.chernigiv-rada.gov.ua/ .
Також звертаємо увагу чернігівців, що на цьому ж порталі є можливість подати електронну петицію. При набранні нею 250 голосів підтримки міська влада зобов’язана цю пропозицію врахувати як колективне звернення і поставитися до неї з усією серйозністю. Виконати, або врахувати на майбутнє, або навести аргументи проти – і тоді ви можете або погодитися, або продовжити дискурсію в суспільстві. Це – хороший шлях випробування своїх ідей щодо міста на суспільну підтримку, пошуку однодумців, шлях діалогу і спільної роботи влади і громади на благо міста.
Поряд із «кнопкою» петицій на сайті розташоване посилання «Звернення до міського голови». Електронне звернення має ті ж права що й усне або письмове. Сервіс працює через портал державних послуг «iGov».
І також на головній сторінці веб-порталу міської ради (але вже внизу сторінки, в розділі меню «Бізнесу»), є сервіс «Гаряча кнопка», де підприємці міста можуть повідомити про випадки бюрократизму у структурних підрозділах міської ради або інших інстанціях державних органів. Справа в тому, що за підсумками опитування підприємців міста, що проходило на сайті донедавна, на питання «Що заважає Вашому бізнесу в Чернігові?» 8% респондентів вказали на бюрократичні перепони. «Гаряча кнопка» зроблена для кращого аналізу цієї проблематики.
Автор: Прес-служба Чернігівської міської ради
(Оновити зображення коду)