Блог користувача Романова Тетяна. | Події і коментарі
Субота, 16 грудня 2017, 05:35
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися
Романова Тетяна
Романова Тетяна
Статей у блозі: 37
Блогові записи
13.12
Ложка дьогтю псує бочку меду: про проекти Бюджету участі

Вже не перший рік робоча група наполягає на проведенні звітних відкритих зустрічей  з виконавцями проектів Бюджету участі, авторами проектів та зацікавленими чернігівцями по результатам всіх реалізованих проектів. Це потрібно для того, аби...

11.12
Наскільки поповнився міський бюджет через систему штрафів?

За майже рік дії системи штафів було складено 57 актів на порушення з боку перевізників на суму майже 16 тисяч грн. Як відомо, перевізники, котрі систематично порушують права пасажирів під час перевезення, мають понести фінансове покарання. Саме...

21.11
Хто куди або туалети для чернігівських водіїв

Працюючи по 8 годин на день (як мінімум), водії громадського транспорту у Чернігові не мають змоги сходити навіть до вбиральні. І ця проблема не вирішується вже багато років. Хто в цьому винен: перевізник чи місто? Спробуємо розібратись далі....

15.11
Чому е-квиток потрібен Чернігову?

Електронний квиток – це всього лише інструмент в так званому трикутнику «перевізник-пасажир-міська влада». І кожне місто в праві обирати свою модель впровадження е-квитка. Чернігів тільки на порозі шляху впровадження е-квитка...

09.10
Громадський транспорт очима поляків: все геніальне – просто!

Україна і Польща в плані розвитку громадського транспорту – це дві різні реальності життя. Польща – є яскравим прикладом стрімкого розвитку посткомуністичної країни, яка впевнено вирвалась вперед. Цьому сприяло багато факторів, але...

03.08
Меморандум з перевізниками – пил в очі чернігівцям!

Цікаво, що в Чернігівській міські раді діють різні підходи до різних перевізників. Скажімо, в роботі КП "ЧТУ" діють одні принципи і вимоги, а от по відношенню приватних перевізників – інші. Інколи здається, що саме приватні перевізники в...

22.06
Про сором і ганьбу громадського транспорту Чернігова

З моменту прийняття в квітні нової ціни на проїзд пройшло вже майже три місяці. Не за горами, а вже з серпня 2017 року гряде чергове підвищення вартості проїзду в громадському транспорті. Таке рішення було ухвалено на засіданні виконкому 24...

01.06
Навіщо управління транспорту вводить людей в оману?

Дуже часто чернігівці, котрі користуються громадським транспортом, цікавляться питанням щодо доступності пасажирам двох перших місць біля водія в салоні таких видах громадського транспорту, як маршрутне таксі (Рути). Не так давно чернігівець...

20.04
Транспортна рада: що це і навіщо потрібна?

Я, мабуть, вже писала про все, що тільки можна в сфері громадського транспорту: про розвалені маршрутки, про хамовитих водіїв, про недієвий договір та байдужих перевізників. А от про такий орган, як Координаційна рада з питань організації...

24.03
Проїзд в маршрутках: ціна росте, а якість ні!

Чернігівці за досить короткий час вже пережили та побачили результати кількох підвищень платні за проїзд у громадському транспорті. І кожного разу при піднятті тарифу на міські перевезення чернігівці задаються справедливим запитанням: «Якщо...

20.03
Як працюють штрафні санкції для перевізників?

Перевізники, котрі систематично порушують права пасажирів під час перевезення, понесуть фінансове покарання. Саме з таким нововведенням був прийнятий договір на перевезення з кожним перевізником в січні 2017 року. Окрім того, що наразі перевізник...

28.02
Конкурс на GPS-моніторинг чернігівських маршруток: чи пройде він прозоро і конкурентно?

Кожного разу при піднятті тарифу на міські перевезення чернігівці задаються справедливим питанням: “Якщо ми маємо платити більше, то який додатковий сервіс ми отримаємо?” І зазвичай, це питання зависає у повітрі... Напочатку хочу...

03.02
25-й маршрут: порушення зафіксовані, чи буде покарання?

В зв’язку з критичною кількістю скарг від пасажирів був проведений моніторинг роботи громадського транспорту на маршруті №25. Моніторинг проводився за моєї участі та участі представника управління транспорту та зв’язку 2 лютого в...

31.01
Чи є користь від бюджету участі?

Можливість організувати за рахунок міського бюджету те, чого не вистачає мешканцям міста і те, що не входить в обов’язки профільних управлінь міста, надає партисипаторний бюджет (у народі - бюджет участі). Ця можливість з’явилась у...

29.01
25-й маршрут - це рівень політичної волі влади міста

З перших днів роботи оновленої транспортної мережі на місто звалився шквал невдоволених роботою громадського транспорту. І це є справедливо та заслужено. Люди в мороз залишаються на зупинках і з великим зусиллям потрапляють на роботу, в школу та...

10.01
Транспортна реформа по-житомирські

Поки Чернігів думає, як покращити транспортну систему міста, Житомир це робить. З перших днів роботи нової міської влади їх представники поставили собі реалістичний план на рік: центральні магістралі міста будуть вільні від маршрутних таксі,...

27.12
«Від перестановки доданків сума не змінюється» або про результати конкурсу на перевезення

Конкурс на перевезення, що відбувся 23 грудня, пройшов в досить  напруженій обстановці, як для членів конкурсного комітету, так і для самих претендентів. Адже на кону стояла подальша доля того чи іншого маршруту, і в результаті продовження...

21.12
Конкурси на перевезення пасажирів виграються завчасно – правило чи необхідність?

Так роками склалось, коли перевізники задовго до конкурсу домовляються про маршрути, на які будуть подаватись. Зазвичай, це відбувається в силу нашого законодавства. Шанси на перемогу в конкуренції малого підприємства зовсім невеликі. Подібна...

15.12
«Незалежний» конкурсний комітет з визначення перевізників на міські маршрути має всі шанси проявити свою «залежність»

Кілька слів хочеться сказати про конкурсний комітет з визначення перевізників на міські маршрути, який начебто мав би формувати здорову політику в сфері громадського транспорту міста і бути рівновіддаленим до кожного з претендентів. Але чомусь все...

24.11
У Чернігові об’єднання чотирьох маршрутів у два називають транспортною реформою

Більше, ніж півроку роботи над транспортною мережею, півроку постійних розмов про неї та майже нічого в результаті. 23-го грудня 2016 року вже призначений конкурс на абсолютно всі маршрути міста Чернігова згідно запропонованої «нової»...

Сторінка:
 1   2 

Інші статті

Олена Юрчук
Олена Юрчук
ВІДМОВА ВІД ПРОЗОРОСТІ ???....

5 грудня в Укрінформ відбувся круглий стіл  за темою «Нові кваліфікаційні відбори ФГВФО: хто, коли та на яких умовах готуватиме й реалізовуватиме пули активів збанкрутілих банків»....

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
"Дизайн соціальної анімації" на "Территорії розвитку 8" продовжується

Тільки закінчився семінар з першою групою учасників "Територія розвитку 8", як вже на порозі виникла нова - готова до розвитку своїх проектів та ініціатив. А попереду ще цілий рік навчання та...

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Дизайн соціальної анімації на "Території розвитку 8" - відбувся!

Восьмий, останній сезон, програми  “Територія розвитку, гостинно приймав у Чернігові нових учасників.  20 активістів зі всієї України привезли 20 сміливих ідей, які разом з...

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
Ідіть Ви до... російського генералу. "Золота" порада українських правозахисників

Все глобальне українство має докласти зусиль до захисту прав українців в Росії. Там українські громадяни та громадські організації, попри те, що їхні члени є законослухняними та лояльними...

Олена Юрчук
Олена Юрчук
Швидкість прискорить «Голландець»

Нещодавно Мінюст затвердив новий формат продажу активів неплатоспроможних банків. Саме на введення голландського аукціону Фонд гарантування вкладів та проектний офіс ProZorro.Продажі покладає свої...

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
Діаспора і турбота Народних депутатів. Одна історія

"Діаспорі, яка живе в РФ, необхідно приділяти особливу увагу" Народний депутат України Іван Крулько, серпень 2016 року.Українська влада піклується про українців діаспори. Доказом цього служить...

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
Право на ім'я, або не все так очевидно

"Чи тварина я тремтяча або ім'я маю" (перефразуємо Достоєвського) Ім'я - воно здається невід'ємною частиною кожного з нас. А право на нього - таким же природним, як право на життя. Власне,...

Олена Юрчук
Олена Юрчук
ВИНЕН БАНКУ-БАНКРУТУ? - ПРАЦЮЄМО НА ПОПЕРЕДЖЕННЯ!

Я лихий і злий Бабай…Так і знай, так і знай!... Вибачте, чомусь саме ця дитяча «лякалка» прийшла на думку при згадці про спілкування із колекторською конторою. Ну є у автора...

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Новий прийом заявок на останній відбір на навчання за програмою “Територія розвитку”

АХАЛАР оголошує новий прийом заявок на вже останній відбір на навчання за програмою “Територія розвитку” Програма "Територія розвитку" реалізується вже 7 років і спрямована на розвиток...

Олена Юрчук
Олена Юрчук
Про роль бізнесу в реформуванні ринку держзакупівель

Мета реформи державних закупівель зрозуміла – це прозорість використання бюджетних коштів, економія, боротьба з хабарництвом. Але, якою є роль бізнесу в сьогоднішньому та подальшому...