Блог користувача Романова Тетяна. Намір реформи транспорту – що далі? | Події і коментарі
П'ятниця, 22 вересня 2017, 09:23
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися
Романова Тетяна
Романова Тетяна
Статей у блозі: 32

Намір реформи транспорту – що далі?

11:38 06.04.2016    Коментарі   Переглядів: 328    Оцінок:
0

У Чернігові уже четвертий місяць, як міський голова декларує нову реформу громадського транспорту, яка проявляється в наступних напрямках:

-          зміна транспортної мережі міста;

-          намір купити 10 нових тролейбусів;

-          запуск перевірок за технічно-санітарним станом автобусів.

Зупинимось на останньому пункту. Перевірка щодо санітарного стану салонів міського автобусу розпочалася з 22 березня. Поки перевірили лише 5 маршрутів: №1, 2, 2а, 3 та 5. До складу групи перевірки входять представники Управління транспорту та зв’язку ЧМР, представники Управління Укртрансбезпеки у Чернігівській області, представник Інспекції з питань захисту прав споживачів та представник партії Демальянс.

Кожен учасник процесу виконував свою функцію під час перевірки. Окрім цього, всі перевіряли зовнішній вигляд транспорту, наявність необхідної інформації для безпечного перебування в автобусі пасажира, стан салону, роботу персоналу та роботу маршруту у відповідність з робочим графіком транспорту.

Відповідні перевірки заплановані до серпня місяця цього року по всім маршрутам громадського транспорту. В кінці перевірки кожного маршруту складаються акти перевірки із зазначенням неналежного санітарного стану в салонах автобусів та інших порушень, які перевізники мають в найближчий термін усунути.

Коротко про кожен маршрут:

№1 «Вул. Одинцова – Дачі (Старий Білоус)», (ФОП Корень В.В.)

В результаті перевірки даного маршруту була виявлена мінімальна кількість порушень, які стосуються суто технічних речей (відсутність наліпок і т.д.). Стан транспортних засобів є задовільним, чистим та охайним.

Після кожного рейсу транспортний засіб прибирається (вологе прибирання) і салон приводиться в порядок. Окрім цього, даний маршрут перевозить школярів за півціни від вартості квитка та безкоштовно пільговиків (визначені законом категорії), не отримуючи на те державної компенсації. Похвилинний графік роботи розміщений в салоні транспорту, що завчасно зобов’язує перевізника та персонал виконувати його.

№2 (Гот. «Україна» – Дачі (Рівнопілля)) та 2а («Вокзал – Психоневрологічна лікарня») ДП «Пассервіс» ВАТ «Чернігівавтосервіс»

На кожному маршруті працюють по одному автобусу. Санітарно-технічний стан – погана обшивка сидінь, на зовнішніх стінах автобусу корозійні прояви.

 

№3 («Проспект Миру – Дачі (Киїнка)») ДП «Пассервіс» ВАТ «Чернігівавтосервіс»

Всього на лінії працює 5 маршруток місткістю до 22 пасажирів з інтервалом 15 хвилин. Основні недоліки: трафарети з невідповідним номером маршруту, корозійні прояви на зовнішніх стінах автобусу, пошарпане покриття підлоги та даху. В деяких маршрутках дуже проблематично відчиняються запасні двері.

 

 По маршруту №5 (Гот. «Україна» – Дачі (Новий Білоус), що обслуговує той же перевізник, аналогічна ситуація до маршруту №2 та 2а. Деталі на фото. Дивно, що перевізник, будучи в курсі перевірок, не проявив жодної реакції чи бажання привести в нормальний вигляд свій транспорт.


Найбільше дивує, як ще їздить по місту один із автобусів маршруту №22 «вул. Одинцова – Дачі (Рівнопілля)», на який ми звернули увагу під час перевірок.

 

Умови роботи персоналу

Під час перевірки «пощастило» оцінити умови, в яких працюють працівники громадського транспорту. На фото видно, як виглядає туалет на кінцевій зупинці громадського транспорту «ЧеЗаРа». Цим туалетом користуються водії та кондуктори маршрутів №1, 8, 12, 21, 22, 31, 42 та ін.

Історія така: кілька років тому, коли зупинка ще нікому не належала, цей туалет обслуговували небайдужі перевізники: його ремонтували, облаштовували і планували зробити кімнату для відпочинку працівників (навіть проект кімнати є). Наразі ж зупинка зі всією інфраструктурою належить Фонду комунального майна ЧМР і знаходиться в оренді у ДП «Пассервіс». Зі слів працівників громадського транспорту, з того часу туалетом ніхто не займався, на жаль. Натомість в приміщенні під кімнату відпочинку знаходиться купа сміття та інший непотріб, що видно на фото.

Вигляд та запах в туалеті відповідний. Хоча більшість маршрутів, у яких кінцевою зупинкою є «ЧеЗаРа» − це маршрути саме Вакуленка (ДП «Пассервіс» та ТОВ «Пассервіс-Люкс» − мар. №12, 21, 22, 31 та ін). Ще один доказ байдужого ставлення до свого персоналу, який супроводжується хворим бажанням все забрати під себе та розвалити.

         

Ключові висновки:

В питаннях реформування міського транспорту головним має стати орієнтованість на підвищення якості перевезення пасажирів. Саме на це мають бути направлені всі кроки щодо:

-          перегляду транспортної мережі міста;

-          пріоритетність тролейбусів над автобусами;

-          перевірки технічного і санітарного стану.

Наразі можна констатувати, що з десятьма новими закупленими тролейбусами, транспортна мережа може не дати покращення якості транспорту загалом. Елементарно відсутня статистична інформація повного пасажиропотоку по тролейбусам.

Пріоритетність тролейбусів над автобусами дадуть результат, коли КП ЧТУ: по-перше − навчиться вміло застосовувати вже зароблені кошти, по-друге − поставить своїм пріоритетом заробіток коштів, а не розраховування виключно на бюджетні субвенції

Перевірки техстану мають сенс виключно, коли на них хтось реагує – перевізник, або, як мінімум, замовник – Управління транспорту та зв’язку. Станом на зараз спостерігаємо абсолютну байдужість основного перевізника, на прикладі ДП «Пассервіс» ВАТ «Чернігівавтосервіс», до будь-яких перевірок, про які знають завчасно. Мабуть, наявність двох депутатів міськради дає їм відчуття безпечності. 

Демальянс переконаний, що будь-яка діяльність має приводити до результату (підвищення якості проїзду, прозоре та обґрунтоване тарифоутворення), а не захоплювати реалізаторів від влади процесом заради процесу. Наразі процес переважає. 

Коментарів ще немає
Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Нові статті

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
Право на ім'я, або не все так очевидно

"Чи тварина я тремтяча або ім'я маю" (перефразуємо Достоєвського) Ім'я - воно здається невід'ємною частиною кожного з нас. А право на нього - таким же природним, як право на життя. Власне,...

Олена Юрчук
Олена Юрчук
ВИНЕН БАНКУ-БАНКРУТУ? - ПРАЦЮЄМО НА ПОПЕРЕДЖЕННЯ!

Я лихий і злий Бабай…Так і знай, так і знай!... Вибачте, чомусь саме ця дитяча «лякалка» прийшла на думку при згадці про спілкування із колекторською конторою. Ну є у автора...

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Новий прийом заявок на останній відбір на навчання за програмою “Територія розвитку”

АХАЛАР оголошує новий прийом заявок на вже останній відбір на навчання за програмою “Територія розвитку” Програма "Територія розвитку" реалізується вже 7 років і спрямована на розвиток...

Олена Юрчук
Олена Юрчук
Про роль бізнесу в реформуванні ринку держзакупівель

Мета реформи державних закупівель зрозуміла – це прозорість використання бюджетних коштів, економія, боротьба з хабарництвом. Але, якою є роль бізнесу в сьогоднішньому та подальшому...

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Дизайн изменений

С 25-го по 28-го июля в Чернигове в рамках проекта «Конфликт как шанс» был проведен третий обучающий семинар на тему «Дизайн изменений». Организован в Украине черниговским...