Блог користувача Романова Тетяна. «Від перестановки доданків сума не змінюється» або про результати конкурсу на перевезення | Події і коментарі
П'ятниця, 22 вересня 2017, 09:23
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися
Романова Тетяна
Романова Тетяна
Статей у блозі: 32

«Від перестановки доданків сума не змінюється» або про результати конкурсу на перевезення

15:47 27.12.2016    Коментарі   Переглядів: 1216    Оцінок:
0

Конкурс на перевезення, що відбувся 23 грудня, пройшов в досить  напруженій обстановці, як для членів конкурсного комітету, так і для самих претендентів. Адже на кону стояла подальша доля того чи іншого маршруту, і в результаті продовження трудової діяльності перевізників. Для когось цей день став досить успішним, адже виграли всі маршрути, на які подавались і навіть з перспективою на більше. А для когось досить трагічним, бо втратили ті єдині маршрути, які вже багато років обслуговували. І зазвичай обслуговували навіть краще, аніж ті, хто має більшу кількість маршрутів.  Але, на жаль, життя і існуюче законодавство вносить свої корективи.

Старі правила гри

Правила та умови для отримання перемоги дуже прості. Виграє той перевізник, який набирає більше балів згідно Постанови 1081 КМУ за умови, звісно, належним чином оформлених і поданих в повному обсязі документів.

Бали нараховуються за такі основні показники:

1)      Сумарна пасажиромісткість автобусів (не нижче ЄВРО-2), які є власністю, співвласністю перевізника або взяті у лізинг для відповідного виду перевезення – максимальна кількість балів - 10;

2)      Строк експлуатації автобусів (повних років з року виготовлення) – максимальна кількість балів - 6;

3)      Середньооблікова кількість працівників за період протягом року до дати оголошення конкурсу – максимальна кількість балів – 10;

4)      Наявність не менше трьох працівників, що здійснюють щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів – 5 балів;

5)      Наявність не менш, як двох працівників, які проводять щоденний огляд стану здоров’я водіїв – 4 бали.

6)      Наявність сертифіката відповідності послуг – 4 бали.

Також бали можуть відніматись, якщо будуть зафіксовані факти дорожньо-транспортних пригод (з вини водія (– 14 балів), з вини перевізника (- 6 балів). Або ж наявність порушень протягом року до дати проведення конкурсу, що передбачені статтею 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Отже, згідно поданих документів найбільші бали були у київського перевізника ПП «А.Т.Н» (37 балів), якого не допустили до конкурсу з причини не в повному обсязі поданих документів. На другому місці – ДП «Пассервіс» (33-36 балів в залежності від строку експлуатації автобусів), на третьому – ПрАТ «Таксосервіс» (31-34 балів в залежності від строку експлуатації автобусів). Решта ж дрібних перевізників – не набрали й 10 балів згідно даних умов, тому шансів на конкуренцію майже не мали.

Чи зміниться ситуація зі зміною власників маршрутів?

За результатами конкурсу переважно змінились тільки власники маршруту, а от суттєвих змін щодо оновлення транспортних засобів не відбулося. Коротко про деякі з них.

Як і передбачалось, маршрут №26 тепер буде обслуговувати ДП «Пассервіс», хоча до цього його обслуговувало підприємство ТОВ «ЧАК», власником якого є Ковальов О.О. Окрім цього, він обслуговує ще маршрут №33 та №42.  По роботі даного маршруту неодноразово були скарги від мешканців міста: щодо відмови водіями у перевезені школярів за половину вартості квитка, щодо неналежного технічного стану транспортного засобу та інше. Але треба зазначити, що з усіма цими недоліками перевізник йшов на зустріч і намагався їх усунути. Від деяких перевізників й цього не дочекаєшся.

Також маршрут №8 перейшов в обслуговування ДП «Пассервіс», хоча на нього претендувало аж 3 перевізника: ПрАТ «Таксосервіс», ПП «Автоера» та ДП «Пассервіс». У останнього була найбільша кількість балів. Даний маршрут з 2004 року досить непогано  обслуговує ПП «Автоера»: транспортний засіб вчасно ремонтувався  і приводився в порядок, водії дотримувались графіку роботи, особливо у вечірній час. На всі звернення мешканців міста перевізник досить оперативно реагував та усував недоліки. Наразі ж є певні сумніви щодо роботи такого ж рівня або хоча б приблизного іншого підприємства (ДП «Пассервіс»), який з нового року обслуговуватиме даний маршрут.

Маршрут №17, що до цього часу обслуговував ФОП Мекшун, тепер переходить в обслуговування ПрАТ «Таксосервіс». Трагічність ситуації полягає в тому, що це єдиний маршрут підприємця і готуючись до конкурсу, він навіть купив 4 нові автобуси. Але згідно отриманих балів був дуже далеко від більш потужного підприємства.  

Оновлений 25-й маршрут, що утворився в результаті об’єднання 25-го та 31-го маршрутів, з нового року буде обслуговувати ДП «Пассервіс». Позитив полягає в тому, що на даному маршруті з’являться автобуси середньої пасажиромісткості марки Еталон та I-VAN. На лінії мають працювати 14 автобусів та 2 резервних з інтервалом 8-12 хв в часовий період  з 6.00 до 19.00, та з інтервалом 15-25 хв з 19.00 до 21.30. Власне, це поки єдиний оновлений маршрут.

Окрім цього, більшість перевізників зобов’язались інвестиційною угодою щорічно оновлювати свій рухомий транспортний засіб. Отже, у нас уже з наступного року буде чудова можливість перевірити виконання зобов’язань перевізників.

Хто обслуговуватиме громадський транспорт в новому році?

ДП «Пассервіс» – 2, 2-а, 3, 5, 7, 8, 11, 14, 16, 20, 25, 26, 44, 46;

ТОВ «Пассервіс Люкс» –12 та 43;

ПрАТ «Таксосервіс» – 17, 27 (до моменту, коли КП ЧТУ купить нові автобуси необхідної кількості) та 37;

ФОП «Кушнір» – 21 та 23;

ФОП «Заєць» – 24 та 24а;

ТОВ «Пассавто-ЛТД» - 30;

ТОВ «ЧАК» - 33;

ПП «ЧАК плюс» - 2;

КП Чернігівське тролейбусне управління - 39.

Жодний перевізник не подав документів на такі міські маршрути: 9, 18, 22,  22а, 29, 36 та 47. Всі ці маршрути обслуговували підприємства ДП «Пассервіс» та ТОВ «Пассервіс-Люкс». Тому цілком ймовірно, що на їх обслуговування претендуватимуть знову ж ці підприємства, попри те, що пан Вакуленко неодноразово наголошував на їх збитковість. Конкурс планується провести через 3 місяці.

По 35 маршруту (ФОП Гребінник) – комісією було прийнято рішення перенести конкурс через три місяці в зв’язку зі скаргами.

Нові правила роботи перевізників

З підписанням нових договорів на обслуговування виграних маршрутів, перевізники зобов’язуються виконувати нові умови роботи. Тепер за фактичне порушення умов договору в роботі громадського транспорту з перевізників будуть застосовуватись штрафні санкції, розмір яких залежатиме від ступені тяжкості порушення. Кошти сплачуватимуться до міського бюджету і передбачається використовувати їх на розвиток міського громадського транспорту.

Також передбачено розірвання договору в односторонньому порядку у разі грубих порушень та системного невиконання умов договору з боку перевізника, в тому числі і за несплату штрафних санкцій.

Такі нововведення я вважаю досить позитивними, адже це інструмент для врегулювання належної роботи громадського транспорту і дотримання вимог щодо обслуговування пасажирів. А ефективність від даного інструменту вже залежатиме від того, наскільки професійно ним будуть користуватись.  

Робота конкурсної комісії

 Те, що половина членів конкурсного комітету лобіювали інтереси одного перевізника, то це чітко прослідковувалось під час голосування. В результаті чого ми мали певні суперечності щодо прийнятих рішень і врешті-решт, на мою думку, деякі несправедливі рішення по тому чи іншому перевізнику. Наприклад, існують в рази гірші маршрути і по технічному стану і по умовам обслуговування, аніж маршрут №35. Але більшість членів комісії чомусь прийняли рішення про перенесення конкурсу тільки по цьому маршруту у зв’язку з великою кількістю скарг. Прикладом маршруту, на який постійно скаржаться мешканці міста, і навіть після публічної заяви директора підприємства про те, що проблему вирішено, скарги не зменшуються від пасажирів – маршрут №44. Найчастіші скарги пов’язані з відсутністю автобусів по даному маршруту у вечірній час.

Також виникали питання щодо строку обслуговування міських маршрутів перевізниками. Так от за результатами голосування членів конкурсного комітету на обслуговування майже всіх маршрутів підприємства Вакуленка отримували 5 років. Коли іншим перевізникам термін обслуговування скорочували по різним причинам (однією з причин – відсутність інвестиційної угоди).

Коментарів ще немає
Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Нові статті

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
Право на ім'я, або не все так очевидно

"Чи тварина я тремтяча або ім'я маю" (перефразуємо Достоєвського) Ім'я - воно здається невід'ємною частиною кожного з нас. А право на нього - таким же природним, як право на життя. Власне,...

Олена Юрчук
Олена Юрчук
ВИНЕН БАНКУ-БАНКРУТУ? - ПРАЦЮЄМО НА ПОПЕРЕДЖЕННЯ!

Я лихий і злий Бабай…Так і знай, так і знай!... Вибачте, чомусь саме ця дитяча «лякалка» прийшла на думку при згадці про спілкування із колекторською конторою. Ну є у автора...

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Новий прийом заявок на останній відбір на навчання за програмою “Територія розвитку”

АХАЛАР оголошує новий прийом заявок на вже останній відбір на навчання за програмою “Територія розвитку” Програма "Територія розвитку" реалізується вже 7 років і спрямована на розвиток...

Олена Юрчук
Олена Юрчук
Про роль бізнесу в реформуванні ринку держзакупівель

Мета реформи державних закупівель зрозуміла – це прозорість використання бюджетних коштів, економія, боротьба з хабарництвом. Але, якою є роль бізнесу в сьогоднішньому та подальшому...

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Дизайн изменений

С 25-го по 28-го июля в Чернигове в рамках проекта «Конфликт как шанс» был проведен третий обучающий семинар на тему «Дизайн изменений». Организован в Украине черниговским...