Блог користувача Романова Тетяна. Як працюють штрафні санкції для перевізників? | Події і коментарі
П'ятниця, 22 вересня 2017, 16:32
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися
Романова Тетяна
Романова Тетяна
Статей у блозі: 32

Як працюють штрафні санкції для перевізників?

12:54 20.03.2017    Коментарі 3   Переглядів: 769    Оцінок:
0

Перевізники, котрі систематично порушують права пасажирів під час перевезення, понесуть фінансове покарання. Саме з таким нововведенням був прийнятий договір на перевезення з кожним перевізником в січні 2017 року. Окрім того, що наразі перевізник має шанс понести фінансове покарання за порушення умов договору, так ще й зобов’язується обладнати свої транспортні засоби GPS-трекерами для відслідковування місцезнаходження автобусів і встановити систему для електронного квитка.

Всі ці нововведення безумовно є маленькою надією та світло у кінці тунелю.  

Але є й інша сторона в цій ситуації. Це складність в доведенні порушення водієм чи кондуктором на маршруті. Наприклад, офіційно довести фактичну відсутність громадського транспорту у вечірній час без системи моніторингу за рухом транспорту дуже складно, хоча й можливо. Або ж довести, що водій або кондуктор палив в салоні або розмовляв по телефону під час руху теж не так просто.

Для того, аби прояснити ситуацію зі штрафними санкціями, я спробую пояснити як це працює.

1)      Телефонні розмови за кермом та паління в салоні.

Уявимо ситуацію, що ви стали свідком, як водій вже тривалий час розмовляє по телефону під час керування транспортним засобом або ж палить у салоні, чим створює дискомфортне та небезпечне перевезення пасажирів. За це в договорі з перевізником перебачений штраф в розмірі 10 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Але це ще треба довести.

Інструкція така:

  1. Фіксуєте на камеру телефона, або ж іншим способом факт паління або розмов по телефону в салоні.
  2. Запам’ятовуєте номер маршруту та номер транспортного засобу.
  3. Телефонуєте в Управління транспорту та зв’язку з повідомленням про порушення або ж письмово надсилаєте звернення на адресу управління з відео про порушення. Вони мають виїхати на лінію, перевірити маршрут та встановити факт порушення.
  4. Чекаєте на реакцію з боку міської влади та перевізників, а також самостійно тримаєте ситуацію під контролем.

2)      Найбільший штраф передбачається за невиконання розкладів руху (недотримання інтервалів руху) або відхилення від схеми маршруту автобусів – 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Це порушення ми спостерігаємо, певно, кожного дня, особливо в вечірній час. Але з покаранням саме за цим пунктом все в рази складніше, поки не з’явиться система моніторингу та відслідковування руху громадського транспорту. А вона-таки в найближчий час має з’явитись, і тоді вже не буде ніякої проблеми зібрати доказову базу щодо порушення перевізника саме за цим пунктом. Міська влада матиме кожного дня звіт за роботу кожного перевізника та фактичний відсоток виконання рейсів по маршрутам. І вже тоді не буде ніякої проблеми покарати перевізника за недотримання графіку руху.

На сьогоднішній день, ставши свідком систематичного недотримання інтервалів руху громадського транспорту, ви можете тільки залишити скаргу в управління транспорту та зв’язку і представники управління будуть вимушені провести перевірку по цьому факту.

3)      Причиною переповненості транспортних засобів на маршруті може стати саме зменшення кількості одиниць транспорту на лінії. Яскравим прикладом такого порушення є ситуація з маршрутом №25, коли люди в час-пік не можуть виїхати на роботу. А отже за це також передбачений штраф - 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (у разі самостійного збільшення/зменшення перевізником кількості транспортних засобів, зміни їх класності чи пасажиромісткості без згоди організатора).

4)      Якщо транспортний засіб знаходиться у неналежному технічному, естетичному і санітарному стані і ці недоліки не усувались вже тривалий час (наявність залишків внутрішньої та зовнішньої реклами або екіпіровки, явні пошкодження сидінь, підлоги тощо)  – тоді перевізнику за таке порушення загрожує штраф у розмірі 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 

В цьому випадку також важливо зафіксувати пошкодження на камеру телефону, фотоапарату чи іншим зручним способом.

Процедура покарання:

1)      Управління транспорту та зв’язку отримує від вас звернення (скаргу) щодо порушення умов договору (краще, щоб це було офіційне письмове звернення).

2)      За вашим зверненням управління проводить перевірку. У випадку підтвердження факту порушення на перший раз перевізнику виноситься попередження (припис) та надається 10 днів для усунення виявлених порушення. Якщо ж через 10 днів при повторній перевірці будуть виявлені порушення – накладається штраф у розмірі, який зазначений у додатку до договору про перевезення.

3)      Після цього управління надає офіційну відповідь на ваше звернення (скаргу) та повідомляє про вжиті заходи щодо усунення виявлених недоліків в термін, передбачений чинним законодавством.

Підставою для сплати штрафних санкцій є акт перевірки, який направляється перевізнику. Кошти сплачуються до міського бюджету.

Окрім цього, згідно договору на перевезення перевізник ризикує взагалі втратити маршрут у разі:

-          не усунення перевізником трьох і більше порушень умов договору.

-          не сплати трьох і більше штрафних санкцій, нарахованих відповідно до договору, встановлених в акті перевірки.

-          невиконання інвестиційного плану-зобов'язання з оновлення рухомого складу, викладеного у додатку до договору.

-          порушення перевізником строків обладнання транспортних засобів GPS-трекерами та встановлення електронного квитка.

Підсумовуючи, хочу зауважити, що аби все те, що так гарно і правильно написано в договорі, виконувалось – не мали б проблем з порушниками в сфері громадського транспорту. Тому тільки наполегливість і активність громадян може змінити ситуацію на краще.  Будьте активними, користуйтесь існуючими інструментами на користь місту.  

 Тетяна Романова

Гість Ірина 2017-03-20 15:36:39   Оцінок:
0

Цікаво, а особисто Ви коли останній раз користувалися послугами місцевих перевізників? Ви не бачите, що відбувається? В маршрутках завжди брудно(особливо в газелях),про комфорт немає мови взагалі.Відкрийте очі і робіть щось, не калатайте воду в ступі

Романова Тетяна 2017-03-20 16:41:08   Оцінок:
0

Ірино, я користуюсь громадським транспортом кожного дня і прекрасно бачу, в якому вони стані. Саме тому я й підготувала цю статтю, аби ви користувались тими інструментами, які є сьогодні в договорі.

Гість Ira Bogatenko 2017-03-20 23:22:35   Оцінок:
0

Спасибо за информацию, доступно и емко. Жаль, что так много людей,которые постоянно не довольны, что бы не делалось и почему то решили, что все им должны!Что характерно, они никогда ничего не предлагают,только критикуют. Желаю Вам вдохновения и сил.

Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Нові статті

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
Право на ім'я, або не все так очевидно

"Чи тварина я тремтяча або ім'я маю" (перефразуємо Достоєвського) Ім'я - воно здається невід'ємною частиною кожного з нас. А право на нього - таким же природним, як право на життя. Власне,...

Олена Юрчук
Олена Юрчук
ВИНЕН БАНКУ-БАНКРУТУ? - ПРАЦЮЄМО НА ПОПЕРЕДЖЕННЯ!

Я лихий і злий Бабай…Так і знай, так і знай!... Вибачте, чомусь саме ця дитяча «лякалка» прийшла на думку при згадці про спілкування із колекторською конторою. Ну є у автора...

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Новий прийом заявок на останній відбір на навчання за програмою “Територія розвитку”

АХАЛАР оголошує новий прийом заявок на вже останній відбір на навчання за програмою “Територія розвитку” Програма "Територія розвитку" реалізується вже 7 років і спрямована на розвиток...

Олена Юрчук
Олена Юрчук
Про роль бізнесу в реформуванні ринку держзакупівель

Мета реформи державних закупівель зрозуміла – це прозорість використання бюджетних коштів, економія, боротьба з хабарництвом. Але, якою є роль бізнесу в сьогоднішньому та подальшому...

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Дизайн изменений

С 25-го по 28-го июля в Чернигове в рамках проекта «Конфликт как шанс» был проведен третий обучающий семинар на тему «Дизайн изменений». Организован в Украине черниговским...