Блог користувача Романова Тетяна. Навіщо управління транспорту вводить людей в оману? | Події і коментарі
П'ятниця, 05 червня 2020, 10:54
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися
Романова Тетяна
Романова Тетяна
Статей у блозі: 41

Навіщо управління транспорту вводить людей в оману?

13:05 01.06.2017    Коментарі 2   Переглядів: 3675    Оцінок:
0

Дуже часто чернігівці, котрі користуються громадським транспортом, цікавляться питанням щодо доступності пасажирам двох перших місць біля водія в салоні таких видах громадського транспорту, як маршрутне таксі (Рути).

Не так давно чернігівець поцікавився в управління транспорту та зв’язку міської ради щодо наявності факту порушення, коли в маршрутних таксі водій закриває передні двері, тим самим не дозволяючи пасажирам сидіти біля нього. Відповідь від управління на його звернення особисто мене дуже здивувала.

Управління транспорту та зв’язку, посилаючись на пункт 21.2 Постанови КМУ «Про правила дорожнього руху», аргументувало заборону сидіти пасажирам на перших місцях біля водія так: «Водіям маршрутних транспортних засобів забороняється під час перевезення пасажирів розмовляти з ними, їсти, пити, палити, а також перевозити пасажирів і вантаж у кабіні, якщо вона відокремлена від салону». Тобто, виходячи з цього пункту, профільне управління вважає, що кабіна з двома пасажирськими місцями маршрутки та водієм, що частково відокремлюється фанерною перегородкою (в кращому випадку) від основної частини салону і є «відокремленою кабіною від салону»?

Але ж є ще й пункт 21.1 того ж самого самого документу «Правила дорожнього руху»: «Дозволяється перевозити пасажирів у транспортному засобі, обладнаному місцями для сидіння в кількості, що передбачена технічною характеристикою так, щоб вони не заважали водієві керувати транспортним засобом і не обмежували оглядовість, відповідно до правил перевезення». Але на нього чомусь представники профільного управління не звернули увагу.

Також маю кілька інших фактів, котрі підтверджені відповідними документами і особистою участю в перевірках міських маршрутів:

1)   Кількість місць для пасажирів вказана в реєстраційних документах транспортного засобу.

Згідно п. 13 Постанови КМУ від 26 вересня 2007 р. №1184 «Про внесення змін до Правил  надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» зазначено наступне: «пасажиромісткість  ̶ передбачена технічною характеристикою
транспортного  засобу  та  визначена  у  реєстраційних  документах кількість місць для перевезення пасажирів у транспортному засобі
».

А отже, кількість пасажирських сидячих і стоячих місць вказана в реєстраційних документах транспортного засобу і залежить від моделі самого транспортного засобу.

Наприклад, стандартна РУТА  має загальну пасажиромісткість 22 місця, з них: сидячих пасажирських місць – 19,  стоячих – 3.

2)   Інформація про пасажиромісткість має бути у салоні маршрутки.

В салоні самого автобусу згідно договору про перевезення має бути в обов’язковому порядку розміщена інформація з загальною кількістю пасажирських місць, окремо кількістю сидячих та окремо стоячих місць.

Кілька слів про власний досвід в перевірках громадського транспорту. Зазвичай, у всіх чернігівських маршрутках, в кількість сидячих місць входять і ті два місця біля водія. Можете навіть самостійно перевірити: перерахуйте кількість сидячих місць та порівняйте це число із тим, що зазначено в салоні. І отримаєте відповідь на це запитання.

3)   Навіть, якщо б модель транспортного засобу була така, що не передбачає перевезення пасажирів на місцях біля водія, то про це варто було б зазначити у самій відповіді. Але ж у відповіді йде мова про те, що в маршрутних таксі взагалі не передбачено перевезення пасажирів на місцях біля водія, що є неправдивою інформацією.

А найцікавіше те, що в цих же Рутах зовсім не контролюється дотримання кількості стоячих місць. Адже згідно з документами в маршрутних таксі може бути не більше 3 стоячих місць. Але ж насправді ситуація зовсім інша – особливо в часи-пік маршрутки переповнені. І про це знає кожен, хто користується громадським транспортом.

Висновок

Представникам профільного управління необхідно визначитись, або вони управляють роботою громадського транспорту та відповідають назві структурного підрозділу, або ж пишуть незрозумілі відписки громадянам, котрі звертаються з проханням вирішити проблему. Якщо це другий варіант, то у мене питання: навіщо таке управління взагалі потрібне місту?

Тетяна Романова

Гість Артур 2017-06-01 13:46:59   Оцінок:
1

такое впечатление что движение троллейбус.планируют так чтоб макс.уменшить их окупаемость и увеличить объемы кассовых сборов в этих "издевательских" маршрутках.Сегодня с утра долго не было №6.Зато потом сразу ехали два №6 и обе на перерыв..

Гість Андрій 2017-06-01 14:01:01   Оцінок:
1

Повністю згоден з фактами. Чекаємо відповідних дій по додержанню правил!

Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Нові статті

Регіональний центр з надання правової допомоги
Регіональний центр з надання правової допомоги
Як отримати послуги під час карантину

Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Відповідно, всі карантинні обмеження також подовжені до 24 квітня 2020 року. Похід у...

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
Ім'я, яке знають усі, але... не знає ніхто

Це остання частина розпвіді про те, як я повернув ім'я. Частина перша тут: http://pik.cn.ua/blog/343/788/pravo-na-imya-abo-ne-vse-tak-ochevidno/ частина друга...

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
СКУ vs Росія. Безконтактний суд та відмова від української молоді

У липні 2019 року Росія визнала небажаною організацією Світовий конгрес українців (СКУ). Й у матеріалі "Українці, яких ніхто не зустріне..." я вже писав чим це може загрожувати.  Якщо...

medisum
medisum
Факт. Не за все деньги мира: ТОП-3 смартфона до трех тысяч гривен

Выросли по качеству, железу и диагонали. Экраны вытянулись в высоту, аккумуляторы усилились, камеры стали профессиональнее. Сегодня смартфоны из бюджетного сегмента – это не болезненный...

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
Закордонний українець та порожнеча. Держава та турбота про кожного

"Українці мають одну з найбільших діаспор у світі, яка здатна сприяти реалізації інтересів України та формуванню її міжнародного іміджу. Відтак Державна програма співпраці із закордонними...