Блог користувача Романова Тетяна. Про сором і ганьбу громадського транспорту Чернігова | Події і коментарі
Субота, 16 грудня 2017, 05:37
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися
Романова Тетяна
Романова Тетяна
Статей у блозі: 37

Про сором і ганьбу громадського транспорту Чернігова

10:23 22.06.2017    Коментарі   Переглядів: 2826    Оцінок:
0

З моменту прийняття в квітні нової ціни на проїзд пройшло вже майже три місяці. Не за горами, а вже з серпня 2017 року гряде чергове підвищення вартості проїзду в громадському транспорті. Таке рішення було ухвалено на засіданні виконкому 24 березня 2017 року. Що ж змінилось за цей час з новою ціною і чи стали кращими умови перевезення чернігівців?

Перед попереднім підвищенням тарифу на проїзд було озвучено ряд обіцянок як від міської влади, так і від перевізників. Всі вони майже в один голос закликали людей увійти в їх становище і дати черговий шанс реабілітуватись та створити зразковий громадський транспорт у Чернігові. Саме тоді і був підписаний Меморандум між перевізниками і міською радою, який начебто зобов’язував виконання ряду вимог щодо покращення надання послуг перевезення чернігівців. Але, як ми бачимо, ряд цих вимог й досі залишаються на папері.

Тож, давайте проаналізуємо, що влада та перевізники встигли зробити за цей час в сфері громадського транспорту.

1)                   Єдина уніформа водіїв та кондукторів в громадському транспорті.

Не хочу здатися дуже вибагливою, але те, що вдягнули перевізники на своїх водіїв, важко назвати уніформою. Адже така уніформа скоріш виглядає як «для галочки», аби відчепились зі своїми вимогами.

Найбільший приватний перевізник (підприємства Вакуленка) та переважно всі дрібні перевізники вдягли водіїв у яскраво-лимонні жилети. Зрозуміло, що перевізник хотів зекономити, але це виглядає просто жахливо. Ну правда. Окрім цього, водії зазвичай їх не вдягають, бо влітку в них жарко, а в холодну погоду – взагалі страшно подумати, як це виглядатиме. А якщо й вдягають водії той жилет, то їх загальний вигляд все одно суттєво не змінюється: жовта жилетка поверх майки, шльопки, шорти і т.д.

В цьому питанні мені більше подобається рішення КП «Чернігівське тролейбусне управління». Водії підприємства вдягнені в білі футболки з емблемою «ЧТУ», що досить пристойно виглядає ззовні.  Чому б це не зробити всім перевізникам?

Згідно умов договору, управління транспорту та зв’язку мало б визначити критерії одягу для водіїв та кондукторів громадського транспорту. Після того, перевізники мають забезпечити вихід на маршрут виключно в одязі, що відповідає встановленими критеріями. І має бути єдина уніформа для всіх перевізників, тобто вона має виглядати однаково у всіх. Тож, чому одні водії в яскраво-жовтих жилетах, інші – в футболках ЧТУ, а решта взагалі без форми, не відомо. Але це явно не єдина уніформа, а якась ганьба і неповага до свого персоналу!

 

Щоб не бути голослівним, приведу приклади орієнтовної вартості виготовлення існуючої уніформи:

-              Жилети, котрі на водіях громадського транспорту приватних перевізників – до 30 грн за шт.

-              Футболка з логотипом «ЧТУ», в яких працюють працівники КП «ЧТУ» - орієнтовно до 70 грн за шт (60-65 грн футболка+6-7грн нанесення логотипу). Зі збільшенням тиражу зменшується вартість за футболку з нанесенням.

 

Тобто, якщо б це була централізована закупівля уніформи для всіх водіїв всього громадського транспорту – ціна б була мінімальною.

А взагалі форма для водіїв та кондукторів громадського транспорту має бути розроблена на кожну пору року. А ось ті жилети, певно, планується, що водії носитимуть круглий рік.

Тож, чому не можна зробити хоча б одну справу гарно, добросовісно, з душею, щоб потім не було соромно? Я не розумію. 

2)                   Умови надання послуг пасажирських перевезень погіршуються з кожним днем, а не покращуються, як нам всім постійно обіцяють.

Почнемо з того, що перевізник навіть лінується підшити чи випрати чохли для сидіння в салоні громадського транспорту. Я вже не кажу про те, що немала частина громадського транспорту виходить на лінію в технічно-несправному стані.

До речі, й сама робота управління транспорту та зв’язку погіршилась, на мій погляд. Співробітники управління або займаються відписками, коли варто усунути причину проблеми, або ж проводять планові перевірки транспортного засобу, котрі суттєво не вирішують самої проблеми. До відома, планові перевірки проводяться уже кілька років поспіль, скільки я пам’ятаю, а якість чомусь не покращується. Тож навіщо потрібні такі перевірки? Те ж «для галочки»?

 3)                   Система GPS досі не впроваджена.

До 4-го червня згідно умов договору по місту мали б працювати транспортні засоби громадського транспорту, обладнанні GPS-трекерами.

А пасажири в онлайн-режимі або на зупинках з електронним табло вже мали б змогу відслідковувати час прибуття того чи іншого маршруту.

На сьогоднішній день, 22 червня, маємо таку ситуацію:
- тільки 16 із 37 маршрутів обладнані трекерами. Сама установка трекеру залежить від проплати. Тобто від решти перевізників виконавець ще чекає проплат, щоб продовжити установку трекерів. 

Оперативними виявились перевізники таких маршрутів: №1, 8, 9, 15, 17, 18, 21, 23, 24, 24а, 27, 30, 33, 35, 37 та 42.

Тобто встановили всі перевізники, окрім підприємств пана Вакуленка (ДП «Пассервіс» та ТОВ «Пассервіс-Люкс») та КП «ЧТУ» 

Згідно п.6 Додатку 5 до Договору на перевезення з перевізників, котрі не встановили досі трекери, має бути стягнуто штраф: «Випуск на лінію автобуса, в якому з вини Перевізника не працює система GPS-моніторингу або відсутні засоби GPS-моніторингу, з дати, яка буде визначена наказом Організатора – 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». (Організатор – Управління транспорту та зв’язку).

І навіть такі, здавалось би, елементарні речі, як розклад роботи та державний номер машини в салоні транспортного засобу теж спромоглись зробити не всі. А точніше відсотків 10 перевізників змогли роздрукувати та поклеїти цю інформацію по салонам транспортних засобів.

То про яку якість тоді взагалі можна говорити?

Висновок

З серпня 2017 року проїзд планується підвищити до 4,5 грн. Але під час квітневого підвищення вартості проїзду міський голова зазначив, що мова про підвищення з серпня до 4,5 грн. може йти лише в тому випадку, якщо перевізники міста виконають ті зобов’язання, які на них покладені. Тоді ще між перевізниками і міською владою був підписаний Меморандум, який містить 7 пунктів, які мають до серпня виконати місцеві перевізники. Серед них і уніфікація форми для водіїв, єдиний колір для всього громадського транспорту, ввічлива поведінка водіїв автобусів та встановлення GPS навігаторів. Залишився місяць до нової ціни, а жоден з цих пунктів не виконаний належним чином. 

Тетяна Романова

Коментарів ще немає
Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Нові статті

Олена Юрчук
Олена Юрчук
ВІДМОВА ВІД ПРОЗОРОСТІ ???....

5 грудня в Укрінформ відбувся круглий стіл  за темою «Нові кваліфікаційні відбори ФГВФО: хто, коли та на яких умовах готуватиме й реалізовуватиме пули активів збанкрутілих банків»....

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
"Дизайн соціальної анімації" на "Территорії розвитку 8" продовжується

Тільки закінчився семінар з першою групою учасників "Територія розвитку 8", як вже на порозі виникла нова - готова до розвитку своїх проектів та ініціатив. А попереду ще цілий рік навчання та...

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Дизайн соціальної анімації на "Території розвитку 8" - відбувся!

Восьмий, останній сезон, програми  “Територія розвитку, гостинно приймав у Чернігові нових учасників.  20 активістів зі всієї України привезли 20 сміливих ідей, які разом з...

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
Ідіть Ви до... російського генералу. "Золота" порада українських правозахисників

Все глобальне українство має докласти зусиль до захисту прав українців в Росії. Там українські громадяни та громадські організації, попри те, що їхні члени є законослухняними та лояльними...

Олена Юрчук
Олена Юрчук
Швидкість прискорить «Голландець»

Нещодавно Мінюст затвердив новий формат продажу активів неплатоспроможних банків. Саме на введення голландського аукціону Фонд гарантування вкладів та проектний офіс ProZorro.Продажі покладає свої...