Блог користувача Романова Тетяна. Хто куди або туалети для чернігівських водіїв | Події і коментарі
Субота, 16 грудня 2017, 20:38
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися
Романова Тетяна
Романова Тетяна
Статей у блозі: 37

Хто куди або туалети для чернігівських водіїв

16:05 21.11.2017    Коментарі   Переглядів: 275    Оцінок:
0

Працюючи по 8 годин на день (як мінімум), водії громадського транспорту у Чернігові не мають змоги сходити навіть до вбиральні. І ця проблема не вирішується вже багато років. Хто в цьому винен: перевізник чи місто? Спробуємо розібратись далі.

Тільки на 3-х кінцевих зупинках з 26-ти є пункти відпочинку для водіїв та кондукторів комунального підприємства. На 9-ти зупинках є дерев*яні туалети, в частину яких прото страшно зайти. На рівні міста поки з цього питання замкнуте коло: профільні управління відправляють до перевізників, а перевізники – знову до міста. А ось хто має вирішити нарешті це питання – поки невідомо.

Для того, аби зрозуміти, наскільки критичним є дане питання, ми провели моніторинг кінцевих зупинок в межах міста. На мій запит Управління транспорту повідомило, що із 26 кінцевих зупинок в межах міста 15 зупинок облаштовані туалетами. Чи справді все там так добре, вирішили перевірити особисто.

Зупинка «вул. Захисників України» (маршрути: 1, 8, 12, 21, 22, 22А, 24, 25, 43, 46)

Туалет тут дійсно є, хоча й далеко в не найкращому стані. Окрім цього, це є кінцевою зупинкою для багатьох міських маршрутів. Це місце для перепочинку і обіду для багатьох водіїв та кондукторів. Але жодних умов для відпочинку та можливості в нормальних умовах пообідати в них немає.

Якщо 2 роки тому назад ця вбиральня закривалась на ключ і нею користувались тільки працівники громадського транспорту. То зараз ця вбиральня у вільному відвідуванні для всіх і хто її прибирає – питання залишається відкритим.  

 

Зупинка «Епіцентр» (міські маршрути: 3, 33, 44)

Не можна сказати, що ця зупинка облаштована туалетом. Так, тут туалет дійсно є, але він громадський і знаходиться в самому Епіцентрі. До її появи навряд чи мало відношення або ж місто, або ж перевізники. Тому тут водіям просто пощастило.

І це все, що є для водіїв на цій зупинці. Тобто, якщо б в Епіцентрі не було громадської вбиральні, водії залишились би взагалі без нічого.

Зупинка «вул. Єськова» (міські маршрути: 7, 26, 37)

Коли ми їхали на цю зупинку, я очікувала побачити кращі умови відпочинку для водіїв та кондукторів, але помилялась. Довгий час на цій зупинці взагалі не було ніякого туалету. Але не так давно чи то самі співробітники громадського транспорту зробили щось на зразок дерев’яного туалету. Не знаю, скільки він прослужив, але за словами водіїв та кондукторів, зараз вони «туди вже не ходять». Ну це й не дивно, адже туалет знаходиться в край жахливому стані. А в дощову погоду до нього складно добратись. Рятують кущі та дерева. Обідають просто в салонах автобусу.

 

Зупинка «Залізничний вокзал»

Звичайно, що на будь-якому вокзалі є громадський туалет, яким можуть користуватись всі, в тому числі й водії. Але багато хто з водіїв скаржиться, що просто не вистачає часу скористатись послугами громадського туалету на вокзалі: черги і банально не вистачає часу.  За словами водіїв, колись у них був окремий туалет біля вокзалу. Потім його прибрали, що погіршило умови роботи для водія.

 

Зупинка «ЗАЗ» (маршрут 30 та тролейбуси)

На цій кінцевій зупинці найбільше пощастило водіям та кондукторам комунального транспорту (тролейбуси). Адже тут знаходиться цілий пункт відпочинку для співробітників комунального підприємства (КП ЧТУ). В пункті відпочинку знаходиться вбиральня та кухня, де є можливість розігріти їжу, зробити чай, вимити руки, привести себе в порядок та відпочити. Там досить чисто і співробітники хвалять саме цей пункт відпочинку.

А от водіям, котрі працюють на маршруті №30, пощастило значно менше. Вони тут навіть вбиральні не мають, не говорячи  вже про можливість пообідати чи вимити руки. А скористатись послугами комунального пункту відпочинку теж не мають право, бо не дозволяють.

В таких умовах водії маршруту №30 живуть вже не один рік, враховуючи навіть те, що це єдина кінцева зупинка даного маршруту. 

Зупинка «Забарівка» та «Савчука» – це дві кінцеві зупинки маршруту №15. І на жодній з них немає навіть вкрай необхідного – туалету. Уявіть собі, людина працює цілий день на маршруті, і немає можливості сходити навіть у туалет.

Зупинка "вул. Незалежності"

Єдині зупинки, на яких забезпечено більш-менш нормальні умови для відпочинку водіїв та кондукторів громадського транспорту, це: «ЗАЗ», «Міська лікарня №2», «Хімволокно» і все. Це пункти відпочинку для водіїв та кондукторів комунального транспорту. Водіям приватних перевізників залишається про таке тільки мріяти. В кращому випадку їм дістається вуличний туалет, в гіршому – дерево чи паркан.

Кінцеві зупинки, де є туалети: «вул. Незалежності», «Фабрика Сіверянка», «Яцево», «Півці», «Подусівка» - дерев’яні туалети на вулиці без можливості вимити руки, пообідати та привести себе в порядок. А в деяких місцях в такі туалети страшно зайти не те, що ним скористатись. 

Взагалі не облаштовані нічим кінцеві зупинки: «Дитячий світ», «Лікеро-горільчаний завод», «Олександрівка», «Забарівка», «вул Савчука», «вул. Пухова», «КСК», «вул. Старобілоуська», «Річковий порт», «Протитуберкульозний диспансер» та «Зарічне».

Висновок

Поки не побачила на власні очі всю картину і не поспілкувалась з водіями, важко було уявити, наскільки це питання є критичним для нашого міста. І те, в яких умовах працюють водії та кондуктори громадського транспорту – це просто жах. На вулиці 21 століття, а деякі люди просто на просто не мають елементарних умов роботи.

Від цього страждають не тільки працівники громадського транспорту, а й пасажири та мешканці міста, котрі живуть недалеко від кінцевих зупинок і регулярно «спостерігають подібну картину».

 Хто в цьому винен? Певно, що всі: перевізники, міська влада та самі ж водії. Але те, що ініціатором вирішення даної проблеми мало б стати місто і вже давно – так це логічно.

Наші рекомендації:

1)                  Створити для працівників громадського транспорту (водіїв та кондукторів) нормальні умови роботи на маршрутах на кожній кінцевій зупинці громадського транспорту (наявність вбиральні, можливість вимити руки, нагріти собі їжу та пообідати);

2)                  Облаштувати пункти відпочинку або надати дозвіл на користування діючими пунктами відпочинку на кінцевих зупинках всім працівникам громадського транспорту, в тому числі й приватних перевізників.

3)                  Підтримувати порядок на всіх кінцевих зупинках громадського транспорту.  

Коментарів ще немає
Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Нові статті

Олена Юрчук
Олена Юрчук
ВІДМОВА ВІД ПРОЗОРОСТІ ???....

5 грудня в Укрінформ відбувся круглий стіл  за темою «Нові кваліфікаційні відбори ФГВФО: хто, коли та на яких умовах готуватиме й реалізовуватиме пули активів збанкрутілих банків»....

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
"Дизайн соціальної анімації" на "Территорії розвитку 8" продовжується

Тільки закінчився семінар з першою групою учасників "Територія розвитку 8", як вже на порозі виникла нова - готова до розвитку своїх проектів та ініціатив. А попереду ще цілий рік навчання та...

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Дизайн соціальної анімації на "Території розвитку 8" - відбувся!

Восьмий, останній сезон, програми  “Територія розвитку, гостинно приймав у Чернігові нових учасників.  20 активістів зі всієї України привезли 20 сміливих ідей, які разом з...

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
Ідіть Ви до... російського генералу. "Золота" порада українських правозахисників

Все глобальне українство має докласти зусиль до захисту прав українців в Росії. Там українські громадяни та громадські організації, попри те, що їхні члени є законослухняними та лояльними...

Олена Юрчук
Олена Юрчук
Швидкість прискорить «Голландець»

Нещодавно Мінюст затвердив новий формат продажу активів неплатоспроможних банків. Саме на введення голландського аукціону Фонд гарантування вкладів та проектний офіс ProZorro.Продажі покладає свої...