Блог користувача Романова Тетяна. Як забезпечити надійність роботи громадського транспорту у вечірній час? | Події і коментарі
Неділя, 20 травня 2018, 15:11
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися
Романова Тетяна
Романова Тетяна
Статей у блозі: 40

Як забезпечити надійність роботи громадського транспорту у вечірній час?

20:37 28.03.2018    Коментарі   Переглядів: 216    Оцінок:
0

Дублювання маршрутів, нерівномірний графік руху громадського транспорту на прикладі мікрорайону «Масани», призводить до постійного недотримання графіку руху та хаосу в сфері громадського транспорту.

Ми проаналізували роботу громадського транспорту у вечірній час  19 лютого 2018 року (час: 19.00 до 24.00) і прийшли до висновку, що графіки роботи більшості маршрутів є неефективними і не зручними, як для пасажирів так і для перевізників. Було проаналізовано комунальний транспорт і приватний.

Проблематика вечірнього сполучення

1. Нерівномірний інтервал руху – від 1-2 хвилин до 20 і більше хвилин очікування – як наслідок низька довіра до громадського транспорту з боку пасажирів

2. Низька наповненість салонів громадського транспорту – як наслідок величезна собівартість вечірніх перевезень для перевізників

Нинішня ситуація є неприйнятною як для пасажирів, так і для перевізників (як муніципального, так і приватних).

Напрямки транспортного сполучення

Майже повністю сполучення житлового масиву Масани здійснюється через проїзд під Північним залізничним мостом з виїздом на вулицю Незалежності. Лише маршрутне таксі №35 сполучає центр міста та Масани через Стару та Нову Подусівку. Враховуючи вкрай низьку завантаженість цього напрямку, у дослідженнях він не враховуються.

В напрямку центру міста та інших районів з житлового району Масани існує магістральних два виїзди – через вулиці Любецьку (до центру міста та далі до вокзалу) та Козацьку (до житлового району Рокосовського та до центру міста). Кожен з цих виїздів обслуговується тролейбусами та маршрутними таксі, маршрути яких значною мірою дублюються.

           Виїзд Любецька – Центр:

Тролейбусний маршрут №6 сполучає мікрорайон «Масани» з центром міста і далі – з масивом Рокоссовського, прямуючи через великий за площею район садибної забудови Берізки.

По вулиці Любецькій з Масанів також прямують маршрутні таксі:

№15: Масани – Любецька – Центр – Парк Відпочинку,

№23: Масани – Любецька – Центр – Залізничний вокзал.

Виїзд Козацька

Тролейбусний маршрут №11 сполучає район Масани найкоротшим шляхом з масивом Рокоссовського, прямуючи по вулиці Козацькій та вулиці Героїв Чорнобиля.

Аналогічне сполучення здійснює маршрутне таксі №21 – незначні відмінності маршруту є лише в межах кількох кварталів на масиві Рокосовського.

Маршрутне таксі №20 забезпечує сполучення Масани – Бойова – проспект Миру – Центр і далі на Залізничний вокзал.

Підрахунок пасажирів та рейсів маршрутів сполучення Масани – Центр

Підрахунки здійснювалися в районі залізничного мосту 19 лютого з 19:00 до останнього рейсу після 23:00. Під час підрахунку здійснювалася візуальна оцінка кількості пасажирів, фіксувався час проїзду, маршрут та напрям.

 

Результати підрахунків по всіх маршрутах – тролейбусів №6, 11, маршрутних таксі №15, 20, 21, 23

В бік житлового району Масани:

В бік центру міста з району Масани:

Години

Рейсів

Пасажирів

Середній інтервал

Години

Рейсів

Пасажирів

Середній інтервал

19-20

34

206

1 хв 42 сек

19-20

21

246

2 хв 51 сек

20-21

20

101

3 хв

20-21

20

166

3 хв

21-22

10

50

6 хв

21-22

17

143

3 хв 32 сек

22-23

6

23

10 хв

22-23

8

59

7 хв 3- сек

23-24

2

4

 

 

 

 

 

Всього

72

384

 

Всього

66

614

 

Середній інтервал за весь час - 3 хв 32 сек

Середній інтервал за весь час -3 хв 36 сек

Окремо виділимо найбільш популярний напрям зв’язку – коли маршрути використовують трасу по вулиці Любецькій:

В бік житлового району Масани:

В бік центру міста з району Масани:

Години

Рейсів

Пасажирів

Середній інтервал

Години

Рейсів

Пасажирів

Середній інтервал

19-20

16

70

 

19-20

11

93

5 хв 30 сек

20-21

10

35

6 хв

20-21

10

65

5 хв 

21-22

4

12

15 хв

21-22

10

60

5 хв 

22-23

3

12

20 хв

22-23

3

14

20 хв

23-24

     

 

 

 

 

Всього

33

129

 

Всього

34

232

 

Середній інтервал за весь час – 7 хв 26 сек

Середній інтервал за весь час – 7 хв

 

Принципи оптимізації:

1. Синхронізація графіків руху тролейбусів та маршрутних таксі та забезпечення рівномірних інтервалів руху – передбачає збільшення маршрутної швидкості тролейбусів та зниження для маршрутних таксі.

2. Скорочення дублюючих маршрутів, дублюванням вважається повторення маршруту з відхиленнями на незначній частині траси на невеликі відстані

3. Диференціація графіків залежно від часового проміжку, мається на увазі робота всіх маршрутів до 19:00, скорочення дублюючих маршрутів після 19:00, збільшення інтервалів руху після 22:00.

Сценарії роботи громадського транспорту у вечірній час

Для аналізу економічних та логістичних параметрів сполучення житлового масиву Масани громадським транспортом з іншими районами міста обрано наступні сценарії:

Сценарій А (існуючий стан): обслуговування здійснюється двома маршрутами тролейбусів та 4 маршрутами маршрутних таксі

Сценарій В: синхронізація маршрутів тролейбусів та маршрутних таксі:

- тролейбус №6 + маршрутка №15 + маршрутка №23

- тролейбус №11 + маршрутка №20 + маршрутка №21

Сценарій С: скорочення маршрутів-дублерів та реорганізація тролейбусного маршруту №6

- тролейбус №6 (до вокзалу) + маршрутка №15

- тролейбус №11 + маршрутка №20

 

Порівняльний аналіз сценаріїв

Параметр

Сценарій А

Сценарій В

Сценарій С

Інтервали між відправленнями

Хаотичні – від найменших до 20-25 хв

Впорядковані, мінімальні

Впорядковані, оптимальні

Кількість відправлень

Найбільша

Ідентична сценарію А

Зменшення

Рентабельність рейсів

Хаотична

Найнижча

Оптимальна прогнозована

Прогноз: Насправді за прогнозованих та надійних графіків руху транспорту у вечірній час загальна кількість пасажирів збільшується, що також сприяє підвищенню економічної активності у місті.

Матеріал підготовлений в рамках проекту «Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів», що реалізується Громадською організацією «Агенція міських ініціатив» за рахунок Міжнародного фонду «Відродження».

Коментарів ще немає
Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Нові статті

medisum
medisum
Перший в Україні Центр Розвитку Криптоекономіки CryptoCluster розпочинає свою роботу 20 березня

Перший в Україні Центр Розвитку Криптоекономіки CryptoCluster розпочинає свою роботу 20 березня. Протягом трьох днів тут проходитиме Крипто Марафон, під час якого експерти  розкажуть про...

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
«Взаємо-дія» на «Території розвитку 8» набирає обертів

01-04 лютого заміська тренінгова база «Санрайз» гостинно приймала 20 учасників семінару «Взаємо-дія».   За підсумками попередніх семінарів...

Олена Юрчук
Олена Юрчук
ВІДМОВА ВІД ПРОЗОРОСТІ ???....

5 грудня в Укрінформ відбувся круглий стіл  за темою «Нові кваліфікаційні відбори ФГВФО: хто, коли та на яких умовах готуватиме й реалізовуватиме пули активів збанкрутілих банків»....

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
"Дизайн соціальної анімації" на "Территорії розвитку 8" продовжується

Тільки закінчився семінар з першою групою учасників "Територія розвитку 8", як вже на порозі виникла нова - готова до розвитку своїх проектів та ініціатив. А попереду ще цілий рік навчання та...

Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Центр гуманістичних технологій АХАЛАР
Дизайн соціальної анімації на "Території розвитку 8" - відбувся!

Восьмий, останній сезон, програми  “Територія розвитку, гостинно приймав у Чернігові нових учасників.  20 активістів зі всієї України привезли 20 сміливих ідей, які разом з...