Блог користувача Пущенко Павло . Як мене «тролили» юристи кандидатів за «джинсу» | Події і коментарі
П'ятниця, 29 травня 2020, 12:36
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися
Пущенко  Павло
Пущенко Павло
Статей у блозі: 15

Як мене «тролили» юристи кандидатів за «джинсу»

18:17 24.12.2012    Коментарі 1   Переглядів: 2118    Оцінок:
0

Сьогодні під час презентації збірки  про вибори мене «затролили» юристи Олега Ляшка – Олег Куприенко та Микола Торбеев (О.Соколова) з того,  що ми даремно акцентуємо увагу на засиллі джинси в період виборчої кампанії.  Мовляв,  закон про вибори не регламентує для друкованих ЗМІ позначати агітаційні матеріали будь-яким чином.

Скажу чесно, що не зміг зразу юридично відбитися від досвідчених юристів, тому прийшов в офіс і покопався в профільних законах

Ось що знайшов.

Друкованим ЗМІ заборонено друкувати рекламні матеріали  без відповідних позначок, хоча на останніх виборах 80 -90 % матеріалів друкувалися саме так.

Ось  норми закону «Про рекламу»

Стаття 9. Ідентифікація реклами:  

3. Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому 
привертається увага до конкретної особи чи товару та  який  формує
або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів,  читачів)
щодо цих особи чи товару,  є рекламою  і  має  бути  вміщений  під
рубрикою "Реклама" чи "На правах реклами".
5. Прихована реклама забороняється. 
 Можливо причина ще в тому, що в газетах значно перевищувалася нрма про 20 % на рекламу.
З того ж закону
Стаття 14. Реклама у друкованих засобах масової інформації 
     2.  Друкована  площа, відведена на політичну рекламу впродовж
виборчого процесу в друкованих засобах масової інформації,  у тому
числі  рекламних,  не  може  перевищувати  20   відсотків   обсягу
друкованої  площі  кожного номера видання чи додатка до нього.   
Скажемо чесно, що велика частина (не знаю яка) матеріалів друкувалася за «кеш», що йшов не з виборчих фондів, тому і не маркували матеріли 
Ну і як ілюстрація – «джинса» від дорого нашого Івана Івановича вміщена в «Деснянській правді». Назва рубрики до цього матеріалу «З перших вуст». Але на звороті газети сказано, що рекламні матеріали позначаються значками R та «імідж», отже «з перших вуст» - це редакційний матеріал. 
І таких «джинсових» матеріалів була більшість на цих виборах – це пряме введення в оману читача. 

 

 

Гість Оглядач 2012-12-26 21:48:35   Оцінок:
0

І після цього продовжують вперто базікати про чесні вибори і ще ще чесніші продажні ЗМІ? Це влаштовувало всіх: від Ляшка до Соколова!

Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Нові статті

Регіональний центр з надання правової допомоги
Регіональний центр з надання правової допомоги
Як отримати послуги під час карантину

Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Відповідно, всі карантинні обмеження також подовжені до 24 квітня 2020 року. Похід у...

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
Ім'я, яке знають усі, але... не знає ніхто

Це остання частина розпвіді про те, як я повернув ім'я. Частина перша тут: http://pik.cn.ua/blog/343/788/pravo-na-imya-abo-ne-vse-tak-ochevidno/ частина друга...

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
СКУ vs Росія. Безконтактний суд та відмова від української молоді

У липні 2019 року Росія визнала небажаною організацією Світовий конгрес українців (СКУ). Й у матеріалі "Українці, яких ніхто не зустріне..." я вже писав чим це може загрожувати.  Якщо...

medisum
medisum
Факт. Не за все деньги мира: ТОП-3 смартфона до трех тысяч гривен

Выросли по качеству, железу и диагонали. Экраны вытянулись в высоту, аккумуляторы усилились, камеры стали профессиональнее. Сегодня смартфоны из бюджетного сегмента – это не болезненный...

Cєргєй Карась
Cєргєй Карась
Закордонний українець та порожнеча. Держава та турбота про кожного

"Українці мають одну з найбільших діаспор у світі, яка здатна сприяти реалізації інтересів України та формуванню її міжнародного іміджу. Відтак Державна програма співпраці із закордонними...