Футбольний клуб Десна прийняв участь в семінарі зі спортивного маркетингу | Події і коментарі

Футбольний клуб Десна прийняв участь в семінарі зі спортивного маркетингу

“Ми активно спілкуємося з Прем’єр-лігою, намагаємося переймати досвід провідних клубів, той же донецький Шахтар, який є лідером в даному напрямі, в них можна вчитися, як працювати із вболівальниками. Наша мета – підняти рівень привабливості першої ліги, ми прагнемо досягнути відмітки в 1 мільйон глядачів на нашому турнірі і віримо, що це таки вдасться зробити” – заявив президент ПФЛ Сергій Макаров на семінарі зі спортивного маркетингу.

В Будинку футболу Професійна футбольна ліга України провела вже другий семінар зі спортивного маркетингу. Цього разу організатори привернули увагу до питань брендингу, комерційної діяльності футбольного клубу та його взаємодії з уболівальниками. Більш як 100 учасників, серед яких представники клубів ПФЛ, аматорів, федерацій, провідних рекламних агенцій та журналісти взяли участь у зустрічі.

Принагідно відзначимо, що серед учасників конференції була і чернігівська Десна.

В “футбольному колі” України відзначили позитивні зміни в чернігівському клубі, тому ПФЛ запросила представників Десни поділитися свої досвідом з іншими клубами та організаціями. Керівник проектів Десни Андрій Прокопенко розповів про ребрединг клубу, адже ребрендинг стає ключовим моментом в житті спортивного клубу та потужним поштовхом в розвитку. В травні цього року чернігівський клуб дав старт змінам і вже досяг певних успіхів. Як емблема футбольного клубу відображає його суть та традиції? Чому емблема Десни не враховувала думки чернігівської спільноти? Як Десна змінювала емблему згідно з вимогами часу, дизайну та сучасного життя? Які етапи пройшов клуб в процесі ребрендингу і, головне, як це відобразилося на кількості прихильників – основні питання, на які дав відповідь Андрій Прокопенко.

Крім того, на семінарі також виступали спікери з різник напрямів спортивного маркетингу. Так, директор департаменту маркетингу, реклами та зв`язків з громадськістю Черкаського Дніпра Олександр Онопко розповів, як клубу вдалося встановити рекорд відвідуваності, зібравши 7500 вболівальників. Вболівальники є гордістю та підтримкою футбольного клубу. Як підтримувати дружні стосунки з ними, які програми лояльності є найефективнішими і як “Буковина” залучає прихильників футболу на трибуни – цим досвідом ділився прес-аташе чернівецького клубу Олексій Мамчук. Однією з найемоційніших та найяскравіших стала доповідь історика українського футболу, авторитетного журналіста Артура Валерка про статистику у спорті. Олександр Дем`янчук, керівник прес-служби клубу «Тепловик», розповів про відродження футболу на Івано-Франківщині.

Цікаво, що Професіональна футбольна ліга не обмежилася виступами лише своїх клубів, а запросила представників українських федерацій. Ольга Ніколаєнко, прес-секретар Федерації легкої атлетики, ділилася цікавим досвідом роботи на олімпіаді. Як королева спорту надихає юні таланти, які зусилля докладає федерація для популяризації спорту, які соціальні проекти отримали життя – про це розповіла Ольга. Активно “увірвався” у футбольну спільноту і рівненський Верес, який на семінарі представляв екс-директор клубу Євген Донцов. Нині Верес один з найвідвідуваніших клубів першої ліги, тому досвід клубу по залученню вболівальників в Рівному є досить корисним.

В цілому варто зазначити, що такі заходи дозволяють ентузіастам футболу (а в нинішній час таких людей, які присвячують себе спорту №1 інакше і не назвеш) знайти спільну мову та поділитися досвідом, адже робота в футбольному клубі не закінчується лише грою та результатом. Глядачі бачать лише “сцену театру”, а за лаштунками проводиться досить серйозна робота, і чернігівський клуб яскравий приклад цього – Десна розвивається в різних напрямах, а нинішні результати команди та позиціонування клубу як спортивного бренду лише початок довгострокового проекту. Чернігівські вболівальники заслуговують на клуб високого рівня!